Co czytaliście najchętniej? Najlepsze artykuły z 2019 roku
Marketing dla deweloperów? LinkedIn? A może w końcu upragniony rok mobile? Jakie tematy najbardziej przyciągały Was, naszych czytelników, na łamy Marketingu dla Ludzi? Jak co roku zapraszamy do rankingu najpopularniejszych artykułów z danego roku kalendarzowego.
W ciągu minionych 12 miesięcy stworzyliśmy dla Was niemal 100 artykułów na temat marketingu internetowego – i w przyszłym roku nie zamierzamy zwalniać tempa! Sprawdźcie, które artykuły napisane w 2019 roku cieszyły się największą popularnością, przynajmniej według Google Analytics!
10. Jak sprawdzić widoczność strony w Google?– zaczynam od podstaw, czyli artykułu Tomka na temat widoczności strony w Google. Bez tego ani rusz w świecie marketingu internetowego!
9. Google Merchant Center – skonfiguruj i sprzedawaj – w artykule Magdaleny dowiecie się krok po kroku, jak wdrożyć Google Merchant Center, bez którego trudno wyobrazić sobie skuteczną sprzedaż w ramach e-commerce. Bez obaw, w artykule znajdziecie wszystkie potrzebne informacje oraz grafiki, dzięki którym nie będziecie mieli żadnego problemu z wdrożeniem GMC.
8. Powrót tłustych title – nie ma co ukrywać, teksty Sławka zawsze czyta się świetnie i tym razem jeden z nich wszedł do najlepszych z 2019 roku niczym dzik w szyszki. Must read dla każdego, kto chce, aby jego title się wyróżniały na tle konkurencji. W końcu SEO to nie tylko linkbuilding i content marketing, ale czasem też i odrobina sprytu.
7. 12 faktów o LinkedIn, które musisz znać – w 2019 roku wielu mógł zaskoczyć nagły wzrost popularności LinkedIn, ale nie Patryka, który o tej platformie wie niemal wszystko. W tym rankingu nie powiedział ostatniego słowa! Tymczasem łapcie najważniejsze fakty na temat największej platformy biznesowej na świecie.
6. Jak sprawić, aby klient zakochał się w Twoim produkcie lub usłudze?– tekst Justyny opublikowany w walentynki zdecydowanie trafił do Waszych serc. Po jego lekturze będziecie za to wiedzieć, jak trafić do potencjalnych klientów, aby Wam wyznali miłość do ostatniego zamówienia.
5. 8 blogów, które musi znać każdy interesujący się marketingiem internetowym– w pracy agencyjnej niezwykle istotne są inspiracje, które przychodzą z różnych źródeł. Natalia postanowiła zebrać najważniejsze miejsca w sieci, z których możecie i Wy czerpać garściami.
4. Jak założyć konto firmowe na LinkedIn? – jeśli prowadzisz biznes i chcesz być na topie trendów marketingu internetowego, załóż konto firmowe na LinkedIn. Jak? Przeczytaj tekst Patryka, bo jak widać po jego popularności, wiedza ta rozprzestrzenia się naprawdę szybko!
Tymczasem lecimy z pierwszą trójką!
3. Facebook – znikająca opcja polubienia profilu – to jedna z najbardziej szokujących informacji dla przeciętnych użytkowników FB. Jednak nasza social media manager Magda przyjęła ten nius bez zmrużenia okiem. I w swoim stylu napisała artykuł, który zasłużenie wszedł na najniższy stopień podium!
2. Etapy budowy a etapy strategii– w pierwszej trójce nie mogło zabraknąć artykułu Asi na temat marketingu dla deweloperów. W budownictwie jak w działaniach promocyjnych – bez solidnych fundamentów trudno myśleć o sukcesie w branży.
1. 5 najlepszych akcji marketingowych w 2018 roku – że podsumowania są popularne, to jest jasne dla każdego, kto interesuje się marketingiem. Ale że artykuł na temat 2018 roku będzie najchętniej czytanym z 2019? Tego nikt nie się nie spodziewał. Brawo dla Oli, dla której był to pierwszy artykuł na naszym blogu!
Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.
PS. Dla dociekliwych – w tym miejscu znajdziecie ranking za 2018, a tutaj za 2017.
Polecamy również: