Prowadzenie bloga firmowego to doskonałe narzędzie do:
Inwestycja w regularnie prowadzenie bloga firmowego sprawi, że użytkownicy więcej czasu spędzą na Twojej stronie. Poprawnie opracowana strategia bloga firmowego pozwoli natomiast dotrzeć z treściami do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy. W 4PEOPLE prowadzimy blogi firmowe, które przyciągają na dłużej i jednocześnie są nakierowane na realizację Twoich celów biznesowych.
W ramach pisania artykułów na blogi gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną, jak i językową, dzięki czemu masz pewność, że na Twojej stronie będą pojawiać się tylko wartościowe, eksperckie treści.
Dzięki nim dowiesz się:
Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.
Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.
Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej
Katarzyna Rożek
Account Manager