Blog firmowy

Chcesz wesprzeć sprzedaż i pokazać swoim klientom, że jesteś ekspertem w branży? Zainwestuj w prowadzenie bloga firmowego, który pomaga w realizacji wielu celów biznesowych!

Twój biznes w internecie nie może obyć się bez profesjonalnych treści, które jednocześnie będą rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów i skutecznie sprowadzą wartościowy ruch na Twoją stronę internetową.

Prowadzenie bloga firmowego to doskonałe narzędzie do:

  • komunikacji z odbiorcami, poznawania ich opinii i preferencji
  • prezentowania zespołu
  • publikacji atrakcyjnych treści w kanałach social media
  • poprawiania widoczności witryny w Google
  • budowania wizerunku eksperta
  • wsparcia sprzedaży

Inwestycja w regularnie prowadzenie bloga firmowego sprawi, że użytkownicy więcej czasu spędzą na Twojej stronie. Poprawnie opracowana strategia bloga firmowego pozwoli natomiast dotrzeć z treściami do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy. W 4PEOPLE prowadzimy blogi firmowe, które przyciągają na dłużej i jednocześnie są nakierowane na realizację Twoich celów biznesowych.

W ramach pisania artykułów na blogi gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną, jak i językową, dzięki czemu masz pewność, że na Twojej stronie będą pojawiać się tylko wartościowe, eksperckie treści.

Wypełnij formularz, aby otrzymać propozycję prowadzenia bloga firmowego dopasowaną do Twoich potrzeb!


*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager