Blog firmowy

Chcesz wesprzeć sprzedaż i pokazać swoim klientom, że jesteś ekspertem w branży? Zainwestuj w prowadzenie bloga firmowego, który pomaga w realizacji wielu celów biznesowych!

Twój biznes w internecie nie może obyć się bez profesjonalnych treści, które jednocześnie będą rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów i skutecznie sprowadzą wartościowy ruch na Twoją stronę internetową.

Prowadzenie bloga firmowego to doskonałe narzędzie do:

  • komunikacji z odbiorcami, poznawania ich opinii i preferencji
  • prezentowania zespołu
  • publikacji atrakcyjnych treści w kanałach social media
  • poprawiania widoczności witryny w Google
  • budowania wizerunku eksperta
  • wsparcia sprzedaży

Inwestycja w regularnie prowadzenie bloga firmowego sprawi, że użytkownicy więcej czasu spędzą na Twojej stronie. Poprawnie opracowana strategia bloga firmowego pozwoli natomiast dotrzeć z treściami do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy. W 4PEOPLE prowadzimy blogi firmowe, które przyciągają na dłużej i jednocześnie są nakierowane na realizację Twoich celów biznesowych.

W ramach pisania artykułów na blogi gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną, jak i językową, dzięki czemu masz pewność, że na Twojej stronie będą pojawiać się tylko wartościowe, eksperckie treści.

Wypełnij formularz, aby otrzymać propozycję prowadzenia bloga firmowego dopasowaną do Twoich potrzeb!


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager