Best of the Best, czyli 10 naszych najlepszych artykułów z 2017 roku

0 napisany przez Robert Polak, 04 stycznia 2018

Zespół 4People to 20 specjalistów, a każdy z nich przygotował –  w uśrednieniu – 5,35 artykułów :). Łącznie napisaliśmy ich w ubiegłym roku 107, a te najciekawsze i cieszące się największą liczbą odsłon przedstawiam w poniższym zestawieniu.

1. Zrozumieć pozycjonera. Trudne zwroty, których (nad)używają specjaliści SEO – cz. 2
Specjalistów trudno zrozumieć. Żyją w swoim świecie, komunikują się własnym, szybko ewoluującym slangiem, często bez świadomości, że są zupełnie nierozumiani przez innych. Niejeden przedsiębiorca czy marketingowiec „odszyfrowywał” maile…<więcej>

2. Google Search Console na sterydach
W tym artykule pokażę kilka przydatnych zastosowań Google Search Console do rozwijania swojego serwisu. Omówię metody pozyskiwania słów kluczowych dla podstron serwisu oraz analizę urządzeń, z których strony są odwiedzane. Na koniec pokażę zakładkę…<więcej>

3. Bezkosztowa analiza działań SEO konkurencji w 15 minut
Z pewnym zaskoczeniem stwierdziłem, że, niekiedy nawet przy okazji biznesowego „small talk”, jestem w stanie ocenić kondycję witryny w podstawowym zakresie w mniej więcej kwadrans, bez konieczności logowania się do płatnych narzędzi…<więcej>

4. Jak dotrzeć do klienta B2B?
Sprzedawanie produktów i usług innym firmom wymaga odpowiedniej konfiguracji celów i strategii działania. Przeczytaj, jak przedsiębiorstwa z sektora B2B mogą skutecznie wykorzystywać marketing internetowy na swoje potrzeby…<więcej>

5. Ile czasu potrzeba na wypozycjonowanie strony?
To jedno z najczęstszych pytań, które pada ze strony klientów. W dzisiejszym artykule postaram się opisać, ile obecnie trzeba czekać na to, by znaleźć się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce. Dodatkowo, pokuszę się także o udzielenie odpowiedzi na inne zagadnienia…<więcej>

6. Analiza danych statystycznych w sklepach internetowych – część I
Branża e-commerce rośnie jak świat długi i szeroki. Osiągnięcie ROI ze sprzedaży wymaga połączenia ze sobą kilku czynników, m.in. funkcjonalnego sklepu, konkurencyjnych cen, ale także trafnej analiz danych statystycznych i podejmowania na tej podstawie decyzji o dalszej strategii…<więcej>

7. Jak zaoszczędzić nawet 50% czasu na raportach z kampanii dzięki Supermetrics?
Jednym z pierwszych kroków kampanii marketingowej jest analiza efektywności dotychczasowych działań. W tym celu wertujemy dane z kont AdWords, Facebook Manager czy Google Analytics, a następnie ubieramy zastane tam wartości…<więcej>

8. Żebromarketing – czyli już-nie-nowe zjawisko na Facebooku
Jak pewnie doskonale wiecie, pewne tendencje pojawiające się w mediach społecznościowych szybko wygasają. Nie możemy jednak pozostać obojętnymi na ich swego rodzaju – fenomen. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć, zjawisko zaczynające się od słów…<więcej>

9. Niezbędnik majstra, czyli narzędzia do analizy działań SEO
Czy prawdziwy fachowiec jest w stanie wykonać gruntowny remont mieszkania bez użycia jakichkolwiek narzędzi? Z pewnością tak, jednak zajmie mu to nieporównywalnie więcej czasu…<więcej>

10. Teksty do sklepu internetowego – dobre praktyki, cz. II
Przed Wami druga połowa artykułu o tekstach do sklepów internetowych. Po omówieniu warstwy informacyjnej tekstu, pora na wątek sprzedażowy i pozycjonerski…<więcej>

———–

Jeśli nie miałeś okazji przeczytać któregoś z nich – koniecznie to zrób! Jako że oprócz powyższych napisaliśmy w zeszłym roku jeszcze 97 innych artykułów :) to zachęcam Cię do przejrzenia strony glównej bloga.

PS. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

O autorze:

Robert Polak

Jako dyrektor generalny agencji 4People czuwa nad tym, aby każda kampania prowadzona była w sposób zgodny z celami biznesowymi klienta. Interesuje się analityką internetową oraz użytecznością. Szczególną uwagę zwraca na optymalizację konwersji.

Komentarze