Best of the Best, czyli 10 naszych najlepszych artykułów z 2017 roku

0 napisany przez Robert Polak, 04 stycznia 2018

Zespół 4People to 20 specjalistów, a każdy z nich przygotował –  w uśrednieniu – 5,35 artykułów :). Łącznie napisaliśmy ich w ubiegłym roku 107, a te najciekawsze i cieszące się największą liczbą odsłon przedstawiam w poniższym zestawieniu.

Najlepsze z najlepszych

1. Zrozumieć pozycjonera. Trudne zwroty, których (nad)używają specjaliści SEO – cz. 2
Specjalistów trudno zrozumieć. Żyją w swoim świecie, komunikują się własnym, szybko ewoluującym slangiem, często bez świadomości, że są zupełnie nierozumiani przez innych. Niejeden przedsiębiorca czy marketingowiec „odszyfrowywał” maile…<więcej>

2. Google Search Console na sterydach
W tym artykule pokażę kilka przydatnych zastosowań Google Search Console do rozwijania swojego serwisu. Omówię metody pozyskiwania słów kluczowych dla podstron serwisu oraz analizę urządzeń, z których strony są odwiedzane. Na koniec pokażę zakładkę…<więcej>

3. Bezkosztowa analiza działań SEO konkurencji w 15 minut
Z pewnym zaskoczeniem stwierdziłem, że, niekiedy nawet przy okazji biznesowego „small talk”, jestem w stanie ocenić kondycję witryny w podstawowym zakresie w mniej więcej kwadrans, bez konieczności logowania się do płatnych narzędzi…<więcej>

4. Jak dotrzeć do klienta B2B?
Sprzedawanie produktów i usług innym firmom wymaga odpowiedniej konfiguracji celów i strategii działania. Przeczytaj, jak przedsiębiorstwa z sektora B2B mogą skutecznie wykorzystywać marketing internetowy na swoje potrzeby…<więcej>

5. Ile czasu potrzeba na wypozycjonowanie strony?
To jedno z najczęstszych pytań, które pada ze strony klientów. W dzisiejszym artykule postaram się opisać, ile obecnie trzeba czekać na to, by znaleźć się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce. Dodatkowo, pokuszę się także o udzielenie odpowiedzi na inne zagadnienia…<więcej>

6. Analiza danych statystycznych w sklepach internetowych – część I
Branża e-commerce rośnie jak świat długi i szeroki. Osiągnięcie ROI ze sprzedaży wymaga połączenia ze sobą kilku czynników, m.in. funkcjonalnego sklepu, konkurencyjnych cen, ale także trafnej analiz danych statystycznych i podejmowania na tej podstawie decyzji o dalszej strategii…<więcej>

7. Jak zaoszczędzić nawet 50% czasu na raportach z kampanii dzięki Supermetrics?
Jednym z pierwszych kroków kampanii marketingowej jest analiza efektywności dotychczasowych działań. W tym celu wertujemy dane z kont AdWords, Facebook Manager czy Google Analytics, a następnie ubieramy zastane tam wartości…<więcej>

8. Żebromarketing – czyli już-nie-nowe zjawisko na Facebooku
Jak pewnie doskonale wiecie, pewne tendencje pojawiające się w mediach społecznościowych szybko wygasają. Nie możemy jednak pozostać obojętnymi na ich swego rodzaju – fenomen. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć, zjawisko zaczynające się od słów…<więcej>

9. Niezbędnik majstra, czyli narzędzia do analizy działań SEO
Czy prawdziwy fachowiec jest w stanie wykonać gruntowny remont mieszkania bez użycia jakichkolwiek narzędzi? Z pewnością tak, jednak zajmie mu to nieporównywalnie więcej czasu…<więcej>

10. Teksty do sklepu internetowego – dobre praktyki, cz. II
Przed Wami druga połowa artykułu o tekstach do sklepów internetowych. Po omówieniu warstwy informacyjnej tekstu, pora na wątek sprzedażowy i pozycjonerski…<więcej>

———–

Jeśli nie miałeś okazji przeczytać któregoś z nich – koniecznie to zrób! Jako że oprócz powyższych napisaliśmy w zeszłym roku jeszcze 97 innych artykułów :) to zachęcam Cię do przejrzenia strony glównej bloga.

PS. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Rate this post

O autorze:

Robert Polak

Jako dyrektor generalny agencji 4PEOPLE czuwa nad tym, aby każda kampania prowadzona była w sposób zgodny z celami biznesowymi klienta. Interesuje się analityką internetową oraz użytecznością. Szczególną uwagę zwraca na optymalizację konwersji.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!