* Pola wymagane
Jesteśmy agencją, która oferuje profesjonalny marketing treści – od przygotowania strategii, przez wybór najskuteczniejszych form content marketingu, po realizację i weryfikację wyników.
Powierz działania content marketingowe 4PEOPLE. Działamy na rynku już od 2005 roku i wiemy, jak bardzo marketing internetowy zmienia swoje oblicze. Dlatego stawiamy na kreatywność i elastyczność w naszych działaniach – wszystko po to, aby Twój biznes osiągnął zamierzone cele biznesowe.
Choć może to brzmieć dość zaskakująco, to content marketing nie jest sprzedażą w dosłownym znaczeniu tego słowa, mimo iż jednym z jego celów jest pozyskanie lojalnych klientów. Podstawą content marketingu są zoptymalizowane pod wyszukiwarkę treści, które w największym skrócie odpowiadają na potrzeby klientów. Zadaniem połączonych sił SEO i content marketingu jest tworzenie takich materiałów (tekstów, blogów, opisów, wideo), których zadaniem jest być tam, gdzie potencjalny klient może ich potrzebować. Content marketing nie próbuje więc kreować potrzeb, ale odpowiada na realne zapytania, w związku z czym jest bardziej bezpośredni, niż reklama kierowana „do wszystkich”.
Treści w ramach content marketingu są przede wszystkich eksperckie. Nie znaczy to, że nie mogą być zabawne czy podane w lekkiej formie. Eksperckość w tym wypadku oznacza wnikliwość, swoisty insight, dzięki któremu dajemy grupie docelowej tego, co trafia do niej najlepiej. Forma marketingu treści powinna być przede wszystkim dobrana do zdefiniowanej grupy odbiorców.
Era krzykliwych reklam, które nas atakują zewsząd, wciąż trwa. Użytkownik jest już zmęczony nieustannymi komunikatami, które nakłaniają go do kupna danego produktu czy skorzystania z usługi. Dlatego potrzebne jest świeże podejście, które jest bardziej skoncentrowane na potrzebach użytkowników. Content marketing, szczególnie w tekstowym wydaniu, jest dla potencjalnych klientów wartościowy, a do tego realizuje cele biznesowe bez męczących reklam. Bardziej natomiast stara się przyciągnąć użytkownika atrakcyjnymi, użytecznymi treściami. To zupełnie inne podejście do pozyskiwania klientów. Najprościej mówiąc, celem marketingu treści jest rozwiązywanie problemów zamiast ich kreowanie.
Raz wypracowany efekt (np. widoczność strony poprzez bloga firmowego), choć rozłożony w czasie, będzie procentował w dłuższej perspektywie. Najlepsze teksty będą służyć użytkownikom przez wiele lat. Treści te można poddawać modyfikacjom lub wykorzystać do ponownej dystrybucji. W tym sensie możliwości marketingu treści są bardzo szerokie.
Tworzenie treści tylko dla samego publikowania tekstów nie jest skuteczną strategią content marketingową. Teksty nie są zawieszone w próżni. Poza kanałami dystrybucji (np. social media, newsletter) użytkownik musi do nich dotrzeć samodzielnie. Najczęściej robi to wyszukując konkretne frazy. Zadaniem content marketingu jest stworzenie atrakcyjnych tekstów, które będą nasycone słowami kluczowymi, co pomaga stronie Twojej firmy piąć się w górę na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.
Miks wiedzy i pasji to o właśnie idealny content marketing. Firma, która pokazuje, że zna się na rzeczy, a jednocześnie uwielbia swoją dziedzinę, ma zdecydowanie większą szansę pozyskać lojalnych klientów, którzy będą się z danym biznesem identyfikować. Nie da się jednak wypracować tego efektu bez uprzednio stworzonej strategii.
To mit. Marketing treści służy zarówno wielkim korporacjom, jak i firmom z sektora MŚP. Skala działań jest naturalnie inna, ale skuteczność bardzo porównywalna. Jeśli działasz w niszowej branży, to start z content marketingiem już dziś da Ci ogromną przewagę nad konkurencją!
Znamy się na naszej pracy i lubimy dzielić się wiedzą. Przeczytaj nasze najnowsze artykuły dotyczące Content Marketingu:
Trendy w grafice w 2022 roku. Lista Top 10 trendów projektowych
09/03/2022
Dlaczego pisanie dobrych tekstów na strony internetowe jest tak ważne? Co możesz zyskać?
18/01/2022
Jak pisać na blogu, aby zainteresować odbiorcę? Przykłady i dobre praktyki
29/10/2021
Storytelling w marketingu – jak go wykorzystać w tworzeniu treści i zbudować więź z odbiorcą?
11/10/2021
Jak promować blog? Poznaj sposoby na zwiększenie ruchu na blogu firmowym
22/07/2021
PODCAST: Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?
04/05/2021
PODCAST: Dlaczego blog nie konwertuje?
16/04/2021
Tematy na bloga – skąd brać pomysły? O czym pisać na blogu firmowym, aby zainteresować użytkowników?
22/03/2021
PODCAST: Content Marketing – czy warto?
15/03/2021
Algorytm Google SMITH – co znowu szykują w Mountain View?
22/02/2021
Inbound marketing – nowe narzędzia, które pomogą Ci znaleźć klientów
29/01/2021
GPT–3 – sztuczna inteligencja w służbie SEO
21/01/2021
* Pola wymagane
PODCAST: Podstrony produktów, których nie ma już w asortymencie
PODCAST: Analiza konkurencji
PODCAST: Dlaczego SEO drożeje?
PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec
PODCAST: Przygotowanie treści na stronę – samodzielnie czy z copywriterem?
PODCAST: SEO dla szkoły językowej
PODCAST: Atak na stronę a widoczność w wyszukiwarce
PODCAST: Dlaczego SEO dla małego (lokalnego) dewelopera się nie opłaca?
PODCAST: Jak zająć się pozycjonowaniem kliniki medycyny estetycznej?
PODCAST: Raport SEO
PODCAST: Czy notariusz lub adwokat mogą się pozycjonować?
PODCAST: Strona firmowa na LinkedIn
PODCAST: Jak będzie wyglądać SEO w 2022 roku?
PODCAST: Powody, dla których powinieneś zdecydować się na SEO
PODCAST: Błąd 404
PODCAST: Kiedy zabrać się za przygotowania podstrony pod Black Friday
PODCAST: Zmiany w Google Ads w 2021
PODCAST: Co robić a czego nie robić gdy spadną pozycje
PODCAST: Wartościowe linki, czyli jakie?
PODCAST: Jak tytułować podstrony z myślą o SEO?
PODCAST: Zasady dobrego copy pod SEO
PODCAST: Plusy i minusy User Generated Content
PODCAST: Czynniki wpływające na szybszy wzrost widoczności strony
PODCAST: Opisy produktów w sklepie internetowym
PODCAST: Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go poprawić?
PODCAST: Techniki blackhatowe
PODCAST: E-commerce w konkurencyjnej branży
PODCAST: Przeniesienie biznesu do sieci w czasach pandemii
PODCAST: Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?
PODCAST: Wyznaczanie celów – dlaczego jest ważne?
PODCAST: SEO dla onepage’a – czy to w ogóle możliwe?
PODCAST: Inhouse SEO czy Agencja SEO?
PODCAST: Content Marketing – czy warto?
PODCAST: Dlaczego moja strona spadła w wynikach wyszukiwania?
PODCAST: Pozycjonowanie lokalne – co to takiego?
PODCAST: Google Ads czy Facebook Ads? Co wybrać?
PODCAST: Kanibalizacja w SEO
PODCAST: Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2021 roku?
PODCAST: O co pytać agencje SEO przed współpracą?
PODCAST: 13 mitów o SEO – nie całkiem poważnie o branży
PODCAST: Jak pozycjonować sklep internetowy od zera?
PODCAST: Pozycjonowanie grafik w Google Images
PODCAST: Wstrzymywanie działań SEO – dlaczego tego nie robić
PODCAST: Jak naprawić podstrony z kiepską treścią?
PODCAST: Co i jak mierzyć, aby móc ocenić czy SEO jest skuteczne?
PODCAST: Audyt SEO
PODCAST: SEO czy SEM?
PODCAST: Blog firmowy i rozbudowane treści na stronie – a komu to potrzebne?
PODCAST: Marketing internetowy – od czego zacząć i ile w niego musisz zainwestować?
PODCAST: O czym pamiętać przy przenoszeniu strony na nowy silnik lub adres?
PODCAST: Spójna marka w internecie
PODCAST: Rozliczenie abonamentowe w SEO
PODCAST: Wybór fraz do pozycjonowania – jak to robić?
PODCAST: Czy pozycjonowanie na frazy ma sens?
Arabena
Osiedle Piastowskie WMG Opole
Wawel Development
Wola Park
Coders Lab
Dermoklinika
TÜV Rheinland
Astratex
Hymon
Robot World
Lipkowe Zacisze
GLC
SINDBAD DOM
Eticod
A.W.Construction
Engave
Makowa Polana
Technica
Noevision
Pcg
DPD – Strefa Paczki