Pozycjonowanie szerokie

Zobacz, jak pozycjonowanie szerokie pomaga w realizacji celów biznesowych

Wykorzystaj potencjał swojej strony internetowej dzięki pozycjonowaniu szerokiemu, które jest doskonałą strategią marketingową dla e-commerce i witryn, które mają bardzo rozbudowane treści.

Optymalizacja pod frazy typu long tail (tzw. długi ogon) pozwoli sprowadzić na Twoją stronę dodatkowy ruch. Będzie to wartościowy ruch, gdyż frazy z długiego ogona wpisują użytkownicy, którzy poszukują specyficznych produktów i usług, nierzadko o bardzo konkretnych parametrach użytkowych (np. moc, kolor). Pozycjonowanie long tail pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy już mają wiedzę na temat branży, w której funkcjonujesz.

Ponadto pozycjonowanie szerokie:

  • Pomaga poprawić sprzedaż poprzez zwiększenie ruchu na witrynie.
  • Pozwala skupić się na Twoich najważniejszych produktach i usługach w najdogodniejszym dla nich czasie.
  • Umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy szukają konkretnych usług lub produktów.
  • Sprawia, że strona jest widoczna pod większą liczbą fraz, na których panuje mniejsza konkurencja – efekt przychodzi szybciej.

Dlaczego 4PEOPLE?

  • Naszą siłą jest doświadczony zespół specjalistów, który wie, jak dobrać strategię do specyfiki Twojej branży
  • W marketingu internetowym jesteśmy obecni od 2005 roku i stawiamy na elastyczne, skuteczne rozwiązania
  • Współpraca z nami jest oparta na otwartej relacji, dlatego podpisujesz z nami umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Bez dopisków drobnym drukiem!

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać bezpłatną wycenę działań pozycjonerskich:


*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager