Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce? Chcesz ją dostosować tak, aby przynosiła realne korzyści i zachęcała użytkowników do zakupu? Wybierz usługę audytu SEO i dowiedz się, jakie zmiany powinieneś wprowadzić na swojej witrynie, aby była ona użyteczna i obecna na wysokich pozycjach w Google!
Audyt SEO to pierwszy krok w stronę efektywnej optymalizacji witryny. To podstawa analityki, dzięki której dowiesz się, czy potencjalni klienci mają szansę trafić na Twoją stronę z wyszukiwarki. Audyt obejmuje badanie zarówno elementów technicznych, jak i np. obecnych na stronie treści czy grafik. W ten sposób dowiesz się, jaki potencjał drzemie w witrynie www Twojego biznesu, bez względu na branżę, w jakiej działasz. W 4PEOPLE zbadamy Twoją stronę internetową, ale również wszelkie elementy off-site, które wpływają na jej pozycję i rozpoznawalność wśród klientów.
Dlaczego warto wybrać audyt SEO z 4PEOPLE?
* Pola wymagane
PODCAST: Podstrony produktów, których nie ma już w asortymencie
PODCAST: Analiza konkurencji
PODCAST: Dlaczego SEO drożeje?
PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec
PODCAST: Przygotowanie treści na stronę – samodzielnie czy z copywriterem?
PODCAST: SEO dla szkoły językowej
PODCAST: Atak na stronę a widoczność w wyszukiwarce
PODCAST: Dlaczego SEO dla małego (lokalnego) dewelopera się nie opłaca?
PODCAST: Jak zająć się pozycjonowaniem kliniki medycyny estetycznej?
PODCAST: Raport SEO
PODCAST: Czy notariusz lub adwokat mogą się pozycjonować?
PODCAST: Strona firmowa na LinkedIn
PODCAST: Jak będzie wyglądać SEO w 2022 roku?
PODCAST: Powody, dla których powinieneś zdecydować się na SEO
PODCAST: Błąd 404
PODCAST: Kiedy zabrać się za przygotowania podstrony pod Black Friday
PODCAST: Zmiany w Google Ads w 2021
PODCAST: Co robić a czego nie robić gdy spadną pozycje
PODCAST: Wartościowe linki, czyli jakie?
PODCAST: Jak tytułować podstrony z myślą o SEO?
PODCAST: Zasady dobrego copy pod SEO
PODCAST: Plusy i minusy User Generated Content
PODCAST: Czynniki wpływające na szybszy wzrost widoczności strony
PODCAST: Opisy produktów w sklepie internetowym
PODCAST: Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go poprawić?
PODCAST: Techniki blackhatowe
PODCAST: E-commerce w konkurencyjnej branży
PODCAST: Przeniesienie biznesu do sieci w czasach pandemii
PODCAST: Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?
PODCAST: Wyznaczanie celów – dlaczego jest ważne?
PODCAST: SEO dla onepage’a – czy to w ogóle możliwe?
PODCAST: Inhouse SEO czy Agencja SEO?
PODCAST: Content Marketing – czy warto?
PODCAST: Dlaczego moja strona spadła w wynikach wyszukiwania?
PODCAST: Pozycjonowanie lokalne – co to takiego?
PODCAST: Google Ads czy Facebook Ads? Co wybrać?
PODCAST: Kanibalizacja w SEO
PODCAST: Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2021 roku?
PODCAST: O co pytać agencje SEO przed współpracą?
PODCAST: 13 mitów o SEO – nie całkiem poważnie o branży
PODCAST: Jak pozycjonować sklep internetowy od zera?
PODCAST: Pozycjonowanie grafik w Google Images
PODCAST: Wstrzymywanie działań SEO – dlaczego tego nie robić
PODCAST: Jak naprawić podstrony z kiepską treścią?
PODCAST: Co i jak mierzyć, aby móc ocenić czy SEO jest skuteczne?
PODCAST: Audyt SEO
PODCAST: SEO czy SEM?
PODCAST: Blog firmowy i rozbudowane treści na stronie – a komu to potrzebne?
PODCAST: Marketing internetowy – od czego zacząć i ile w niego musisz zainwestować?
PODCAST: O czym pamiętać przy przenoszeniu strony na nowy silnik lub adres?
PODCAST: Spójna marka w internecie
PODCAST: Rozliczenie abonamentowe w SEO
PODCAST: Wybór fraz do pozycjonowania – jak to robić?
PODCAST: Czy pozycjonowanie na frazy ma sens?
Arabena
Osiedle Piastowskie WMG Opole
Wawel Development
Wola Park
Coders Lab
Dermoklinika
TÜV Rheinland
Astratex
Hymon
Robot World
Lipkowe Zacisze
GLC
SINDBAD DOM
Eticod
A.W.Construction
Engave
Makowa Polana
Technica
Noevision
Pcg
DPD – Strefa Paczki