Które artykuły z 2018 roku czytaliście najchętniej? Podsumowanie

0 napisany przez Dawid Kosmalski, 08 stycznia 2019

Przez ostatnie 12 miesięcy stworzyliśmy dla Was ponad 90 artykułów z zakresu marketingu internetowego – nadszedł więc czas podsumowania. Po które z nich sięgaliście najczęściej? Pierwsza trójka nie zaskakuje – dominują tematy SEO, Facebooka i e-commerce. Nie uprzedzajmy jednak faktów – zaparzcie sobie dobrą kawę, bo jest co czytać!

10. Kim jest nowoczesna Matka Polka? Analiza grupy docelowej – bez dobrej analizy ani rusz! Asia przyjrzała się tym razem Wam, kobietom w Sieci. Można powiedzieć, iż internet wie na Wasz temat więcej, niż Wy same.

9. Koniec Google AdWords – czas na Google Ads! – zmiana nazewnictwa usługi reklamowej Google była niemałym zaskoczeniem zarówno dla nas, jak i dla Was. Tekst z cyklu przeżyjmy to jeszcze raz – jak Waszym zdaniem przyjęły się nowe-stare reklamy Google?

8. Pozycjonowanie stron na WordPressie – podstawowe narzędzia – WordPress to wciąż najpopularniejszy CMS na świecie, nic dziwnego, że chętnie sięgaliście po porady Alka, jak pozycjonować strony postawione właśnie na WP.

7. Kiedy Millenialsi stają się starszakami… nadchodzi pokolenie Z! – jak zrozumieć nowe pokolenie, które urodziło się w erze internetu niemal ze smartfonem w dłoni, i nie zwariować? Sprawdźcie koniecznie tekst Adrianny!

6. 6. Festiwal SEO w Katowicach – nasze wrażenia – SEO i Katowice, czyli nie mogło nas tam zabraknąć! Co działo się na największej imprezie dla pozycjonerów w tej części kraju przeczytacie w tekście Pawła.

5. Ranking najpopularniejszych portali z nieruchomościami – jeśli szukacie sposobu na efektywną sprzedaż swojej inwestycji deweloperskiej, zerknijcie na ranking stworzony przez Asię. Dowiecie się z niego, gdzie warto się ogłaszać, aby przyspieszyć zamknięcie sprzedaży.

4. Co to jest USP (Unikalna Cecha Oferty) i dlaczego jest to ważne dla Twojego biznesu – wyróżnij się albo zgiń – tę zasadę musi przyswoić sobie każdy biznes prowadzony w internecie. Jak się jednak wyróżnić na tle konkurencji? Dużo przydatnych wskazówek znajdziecie w artykule Marcina.

Czas na pierwszą trójkę!

via GIPHY

3. Jak zepsuć SEO – Historie prawdziwe – rok 2018 bez SEO rokiem straconym! Tym razem Alek sięgnął po najczęściej popełniane błędy w pozycjonowaniu stron. Prowadzisz sklep lub serwis i zauważyłeś znaczące spadki widoczności?

2. 50 twarzy Facebooka, czyli zmiany w 2018 roku – Aktualizacje algorytmów Facebooka wywołały sporo zamieszania, ale jak napisała w swoim artykule Magda, Social Media Manager pracuje na żywym organizmie i musi być przygotowany na większość scenariuszy. Ostatecznie mimo swoich problemów Facebook nie upadł, a jedynie zmusił wszystkich do jeszcze bardziej wytężonej pracy przy tworzeniu treści.

1. Współczynnik konwersji w e-commerce – analiza w kierunku wzrostu – zwycięzca mógł być tylko jeden! W Sieci kupujemy coraz więcej i zgodnie z tym trendem sklepów internetowych również zauważamy więcej każdego roku. W poszukiwaniu złotego Graala e-commerce – współczynnika konwersji – udał się Paweł. Przekonajcie się, jakie rady ma dla tych firm, które chcą aktywnie sprzedawać swoje produkty w Internecie.

wygrałeś internet

Tym samym życzymy Wam wszystkiego dobrego w 2019 roku – samych wzrostów i korzystnych aktualizacji algorytmów. Do przeczytania!

O autorze:

Dawid Kosmalski

W 4People jako copywriter tworzy teksty, tropi przecinki i poluje na błędy ortograficzne. Sprawia, że treści są angażujące, atrakcyjne i bogate w informacje.

Komentarze