LinkedIn

Bądź tam, gdzie Twoi klienci!

Poznaj tajniki platformy oraz wykorzystaj jej sprzedażowy, rekrutacyjny i wizerunkowy potencjał!

Komunikacja na LinkedIn umożliwia firmom efektywne budowanie wizerunku. Jest to także kanał wsparcia procesów sprzedażowych, pozwalający na realizację celów biznesowych czy też przeprowadzenie skutecznej rekrutacji. Zobacz, jak w pełni wykorzystać możliwości platformy i sprawić, że działania na LinkedIn będą stanowić wartość dodaną dla Twojej firmy!

Nasz klienci

Dlaczego potrzebujesz strony firmowej na LinkedIn prowadzonej przez 4PEOPLE?

LinkedIn jest jedną z platform social media, na której funkcjonuje już prawie 100 tysięcy polskich stron firmowych. Nic dziwnego, platforma posiada największy potencjał sprzedażowy dla sektora B2B – aż 22% polskich użytkowników LinkedIn podejmuje kluczowe decyzje biznesowe w przedsiębiorstwach!

To liczba nieporównywalnie większa w stosunku do innych platform społecznościowych. Jak możesz wykorzystać te dane, aby zrealizować cele Twojej firmy?

Dzięki profesjonalnie prowadzonej stronie firmowej na LinkedIn:

  • wzmocnisz lub zbudujesz profesjonalny wizerunek swojej firmy – dobrze prowadzona strona firmowa może spełniać rolę wirtualnej wizytówki wśród społeczności skoncentrowanej wokół relacji biznesowych;
  • pozyskasz jakościowe kontakty biznesowe – umiejętna komunikacja zainteresuje osoby z grupy docelowej prezentowanymi przez firmę treściami;
  • umożliwisz pracownikom budowanie ich własnej marki osobistej – angażując swoich specjalistów w komunikację, wzmocnisz obraz firmy jako wiarygodnego przedsiębiorstwa, zatrudniającego ekspertów w danej dziedzinie;
  • skierujesz kampanie reklamowe do dokładnie określonej grupy odbiorców – LinkedIn umożliwia skorzystanie z tzw. LinkedIn Ads, czyli płatnych kampanii reklamowych;
  • nawiążesz relacje z przyszłymi pracownikami – zamieszczanie ofert pracy na stronie firmowej na LinkedIn pozwala na pozyskiwanie nowych pracowników wśród osób zainteresowanych Twoją marką;
  • dotrzesz z komunikacją do innych specjalistów – strona firmowa będzie źródłem wartościowej wiedzy dla innych osób z branży. Dzięki temu Twoja firma może wyznaczać trendy;
  • zbudujesz z odbiorcami prawdziwe i długotrwałe relacje!

Prowadzenie strony firmowej na LinkedIn
– co oferujemy

Zastanawiasz się, jak będzie wyglądała nasza współpraca na LinkedIn? Co w ramach działalności możemy zapewnić Tobie i Twojej firmie?

Już odpowiadamy:

  • Tworzymy lub optymalizujemy już istniejącą stronę na LinkedIn.

  • Opracowujemy koncepcję graficzną.

  • Przygotowujemy treści, grafiki, animacje lub zdjęcia do publikacji.

  • Tworzymy spójną strategię komunikacji i zróżnicowane formaty publikowanych treści w oparciu o cele biznesowe klienta.

  • Prowadzimy kampanie reklamowe LinkedIn Ads.

  • Prowadzimy komunikację w języku polskim i angielskim.

  • Wspieramy Twój zespół (ambasadorów marki) do większego zaangażowania w ramach działań Employee Advocacy.

  • Prowadzimy także szkolenia z platformy LinkedIn – od podstawowych funkcjonalności tej platformy, optymalizacji kont osobistych, aż po takie zagadnienia, jak LinkedIn Ads, Employee Advocacy czy Social Selling.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Rodzaje branż, czyli jakie firmy prowadzą
działania na LinkedIn

Jak wspomnieliśmy, LinkedIn to najlepsza platforma dla sektora B2B ze względu na możliwość prowadzenia komunikacji i precyzyjnego targetowania działań reklamowych do osób z grup docelowych. Najczęściej z zalet prowadzenia strony firmowej korzystają przedsiębiorstwa z takich branż, jak m.in.:

media

komunikacja

transport i logistyka
transport i logistyka

budownictwo
budownictwo

produkcja
produkcja

bankowość

IT i oprogramowanie

Zastanawiasz się, czy prowadzenie działań na LinkedIn współgra z Twoją branżą oraz w jaki sposób zapewnić sobie skuteczność w działaniu w tym sektorze?

Napisz do nas – po przeprowadzeniu starannej analizy zaproponujemy Ci odpowiedni kierunek! Opracowanie strategii jest kluczowe – o naszej efektywności świadczą wyniki klientów, którzy podjęli z nami współpracę.

5 korzyści prowadzenia kampanii LinkedIn Ads!

Prowadzenie strony firmowej możesz rozszerzyć o LinkedIn Ads, czyli płatne kampanie reklamowe. Efekty, które jesteś w stanie uzyskać poprzez takie działanie, wesprą realizowane wewnętrznie procesy sprzedażowe i przybliżą Twoją firmę do osiągnięcia celów biznesowych.

Co zyskasz dzięki LinkedIn Ads prowadzonej przez 4PEOPLE:

  1. 1 Cenne relacje – dzięki odpowiednio skierowanej kampanii LinkedIn Ads możesz pozyskać utalentowanych pracowników, a także kontakty i leady! LinkedIn to platforma służąca kreowaniu relacji biznesowych, które mają realny wpływ na rozwój firmy. Trafiaj ze swoją ofertą do potencjalnych pracowników lub do osób decyzyjnych!
  2. 2 Wzrost ruchu na stronie internetowej – płatne kampanie reklamowe na LinkedIn pomogą Ci zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej. Coraz więcej zainteresowanych odbiorców będzie przyglądać się Twojej ofercie!
  3. 3 Budowanie eksperckiego wizerunku – LinkedIn Ads to odpowiednie narzędzie, by świadomie budować wizerunek własnej marki! Umożliwia zaprezentowanie dziedzin, w których uwidacznia się profesjonalizm Twojej firmy. Niech Twoja firma będzie znana z tego, co robi najlepiej.
  4. 4 Możliwość precyzyjnego targetowania – dotrzyj do konkretnych osób z Twojej grupy docelowej dzięki płatnym kampaniom reklamowym na LinkedIn.
  5. 5 Wysokiej jakości leady – zachęć odbiorców do podejmowania działań istotnych dla Twojego biznesu. Wspomniana możliwość precyzyjnego targetowania zapewni Ci możliwość wyświetlania reklam grupie użytkowników, wśród których szanse na realizację danego działania (np. wysyłkę formularza) są największe.

Umiejętnie skonfigurowane kampanie LinkedIn Ads przybliżą Cię do wykorzystania pełni potencjału platformy. Nasi specjaliści przeprowadzą analizę, wyszczególnią odpowiednią grupę docelową oraz zoptymalizują kampanię, aby następnie monitorować jej efekty.

Według statystyk, reklamy na LinkedIn zwiększają zainteresowanie promowanym produktem aż o 33%, co znacząco wpływa na kształtowanie się chęci jego posiadania lub nabycia. Ponadto treści promowane za pomocą kampanii wpływają na wizerunek marki i powodują wzrost jej znaczenia wśród odbiorców.

Jaką reklamę wybrać – formaty

Konsekwentnie zaplanowana i przeprowadzona kampania reklamowa pozwoli Ci dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców i zrealizować zamierzone cele. LinkedIn umożliwia skorzystanie z wielu formatów reklamowych. Zapoznanie się z nimi pozwoli Ci wybrać tę, która będzie odpowiednia do grupy odbiorców, ale również do przekazywanych treści.

Reklamy można podzielić na kilka kategorii:

tekstowe
tekstowe

tzw. text ads; wyświetlają się w prawej kolumnie lub zaraz nad kanałem informacji; sprawdzą się w przypadku chęci przekazania jasnego i krótkiego komunikatu.

reklamy w wiadomościach
reklamy w wiadomościach

tzw. message ads; trafiają do skrzynek odbiorczych dokładnie sprecyzowanej grupy użytkowników; daje to możliwość spersonalizowania treści oraz utrzymanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcą; wiadomości wysyłane są najczęściej z prywatnego profilu, dlatego warto wcześniej przygotować go tak, by był wiarygodny;

reklamy konwersacyjne
reklamy konwersacyjne

tzw. conversation ads; podobnie jak reklamy w wiadomościach, również trafiają bezpośrednio do skrzynki odbiorcy; jednak tutaj możesz wykorzystać jedynie 500 znaków;

reklamy treści sponsorowanych
reklamy treści sponsorowanych

mogą mieć różne formy: od postów przez reklamy z jednym zdjęciem, karuzelą zdjęć, wideo po reklamę oferty pracy; pojawią się w kanale głównym – zarówno na komputerach, telefonach i tabletach;

reklamy dynamiczne
reklamy dynamiczne

na podstawie danych pobranych z profilu odbiorcy reklama dostosowuje swój format do użytkownika. Ten rodzaj wybierany jest m.in. w celu zbudowania świadomości marki (Follower ads), dotarcia do odpowiednich kandydatów na oferowane przez Ciebie stanowisko pracy (Job ads) czy zachęcenia użytkownika do wizyt na Twojej witrynie (Spotlight ads);

reklamy na wydarzenia
reklamy na wydarzenia

tzw. event ads; możesz promować swoje wydarzenie stworzone poprzez stronę firmową.

Potrzebujesz wiedzy o działaniu platformy LinkedIn?
4PEOPLE wychodzi naprzeciw!

Zespół 4PEOPLE prowadzi dedykowane szkolenia z platformy LinkedIn, które dotyczą między innymi:

  • personal brandingu na LI,
  • prowadzenia strony firmowej na LinkedIn
  • kampanii LinkedIn Ads
  • zagadnień związanych z Employee Advocacy czy Social Sellingiem

W trakcie szkoleń Ty i Twój zespół nauczycie się, jak:

  • budować swoją markę osobistą poprzez zaangażowanie w komunikację na LinkedIn,
  • optymalizować własne konto osobiste,
  • kształtować wizerunek profesjonalnej firmy na LinkedIn,
  • zdobyć nowych wartościowych klientów,
  • ukształtować wartościowe relacje biznesowe.

Ponadto po szkoleniach oferujemy również wsparcie Twojego zespołu w formie konsultacji. Stawiając na rozwój zespołu, inwestujesz w świadome kreowanie komunikacji swojej firmy!

Zastanawiasz się, czy prowadzenie działań na LinkedIn współgra z Twoją branżą oraz w jaki sposób zapewnić sobie skuteczność w działaniu w tym sektorze?

Napisz do nas – po przeprowadzeniu starannej analizy zaproponujemy Ci odpowiedni kierunek! Opracowanie strategii jest kluczowe – o naszej efektywności świadczą wyniki klientów, którzy podjęli z nami współpracę.

Ty, LinkedIn, 4PEOPLE – jak to działa?

Wiedza o mechanizmach LinkedIn to nie wszystko. To, co przynosi realny zysk, to wykorzystanie jej w praktyce. Specjaliści 4PEOPLE kierują się w pracy zasadami:

współpraca oparta
na jasnych zasadach

transparentność to podstawa dobrego działania,
a kontakt z Tobą jest regularny i konkretny;

profesjonalizm

wraz z doświadczeniem stanowią fundament
dobierania korzystnych dla Ciebie rozwiązań;

analiza

rezultatów się nie czuje, rezultaty się osiąga; wiemy, jak duże
znaczenie mają one dla Twojej firmy, dlatego pracujemy
w oparciu o dokładne dane;

skupienie na wyniku

starannie przemyślane cele pomogą nam w osiągnięciu
oczekiwanego przez Ciebie efektu; dobrze wiemy, że prowadzenie
działań na LinkedIn ma określony cel, a naszym zadaniem jest go osiągnąć.

Historie pełne sukcesu

Engave

Engave

Sprawdź
TÜV Rheinland Polska

TÜV Rheinland Polska

Sprawdź

Poznaj nasz zespół specjalistów od LinkedIn

starannie przemyślane cele pomogą nam w osiągnięciu oczekiwanego przez Ciebie efektu; dobrze wiemy, że prowadzenie działań na LinkedIn ma określony cel, a naszym zadaniem jest go osiągnąć.

Patryk Kułagowski

Patryk Kułagowski

buduje strategię komunikacji firm i instytucji, kreuje pozycję eksperta w branżach swoich klientów. Jego specjalizacją jest kształtowanie komunikacji biznesowej i kampanii reklamowych LinkedIn Ads w sektorze B2B. Ma na koncie kilka tysięcy wygenerowanych leadów dla swoich klientów. Digital marketing ze ukierunkowaniem na social mediach to praca, w której Patryk osiąga wyniki i zadowolenie klientów.

Dominika Rzepa

Dominika Rzepa

od ponad 5 lat zajmuje się marketingiem i można powiedzieć, że zjadła na nim zęby. Jej domeną jest prowadzenie działań związanych z mediami społecznościowymi. Cecha, która ją wyróżnia, to kreatywność i umiejętność szukania nowych sposobów na realizowanie celów klienta. Ponadto rozwija się w dziedzinie UX-u – to, jakie treści interesują użytkowników nie jest jej obojętne.

Magdalena Tomaszewska

Magdalena Tomaszewska

z mediami i szeroko pojętym marketingiem związana od 2014 roku. Działa na Instagramie, Facebooku i LinkedInie, zarówno dla biznesów lokalnych, jak i dużych marek farmaceutycznych, kosmetycznych i deweloperów budowlanych. Pierwszym podejmowanym przez nią krokiem jest dokładne zrozumienie klienta – jego oczekiwań i celów biznesowych. Koordynuje również pracą zespołu graficznego, co pomaga jej w holistycznym podejściu do strategii reklamowej.

Katarzyna Palka

Katarzyna Palka

wdraża strategie komunikacji dla projektów w branży finansowej, ecommerce, deweloperskiej. Planuje i z sukcesem realizuje kampanie reklamowe dla klientów w mediach społecznościowych. Podstawą jej pracy jest research i dokładna analiza danych. Dzięki strategicznemu podejściu, jasnemu określeniu celów i skutecznej realizacji zaplanowanych kroków osiąga oczekiwane przez klientów rezultaty.

Paulina Rapacz

Paulina Rapacz

jej działanie charakteryzuje się podejściem holistycznym, a opracowane przez nią strategie obejmują kreowanie wizerunku marki na wielu płaszczyznach. Planując komunikację marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie, łączy przemyślaną koncepcję z kreatywnymi rozwiązaniami. Wykorzystuje Social Ads do realizacji zamierzonych celów.

Zadowoleni klienci, którzy osiągnęli rezultaty:

Engave
Atal
Coders Lab
TUV Rheinland
AB Partners
Ista
Epal
Computer Controls
Dom Sindbad
Anmar

Tomasz Krasiejko

Threezones

Threezones

Dzięki wynikom kampanii na LinkedIn pozyskaliśmy nowych klientów, co było wyznaczonym przez nas głównym celem działań 4PEOPLE. Agencja prowadziła także naszą komunikację na profilu LinkedIn, skutecznie wspomagając budowanie wizerunku Threezones jako ekspertów w dziedzinie outsourcingu pracowniczego.

FAQ

Jak założyć stronę firmową na LinkedIn?

Przede wszystkim powinieneś zacząć od profilu osobistego zbudowanego na rzetelnych informacjach. Następnie zadbaj o wszelkie pozwolenia z ramienia firmy umożliwiające Ci stworzenie strony firmowej. Jeśli wszystkie formalności masz już za sobą, kliknij zakładkę PRACA w prawym górnym rogu i wybierz STWÓRZ STRONĘ FIRMOWĄ. Uzupełnił informacje o firmie i gotowe!

Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strony firmowej?

Zadbaj o to, jak wygląda Twoja strona firmowa – dodaj logo strony, zdjęcie w tle, a informacje podawaj w sposób uporządkowany i przemyślany. Sekcja „O nas” to doskonałe miejsce na wykorzystanie słów kluczowych. Opisz swoją firmę, tak by budzić zaufanie odbiorcy.

Czym są LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads to nic innego jak płatne reklamy na LinkedIn. Platforma umożliwia precyzyjne targetowanie reklam. Istnieje kilka rodzajów reklam m.in. dynamiczna, konwersacyjna, w wiadomościach, treści sponsorowanych, czy tekstowa. LinkedIn Ads to narzędzie wykorzystywane do m.in. kreowania wizerunku mark, generowanie ruchu w witrynie lub działań związanych z pozyskaniem nowych klientów czy pracowników.

Czym się kierować przy tworzeniu kampanii reklamowej?

Na samym początku koniecznie ustal cele, które ma spełniać kampania. Określ grupę docelową swoich działań i wybierz formę przedstawienia treści. Pamiętaj o zadbaniu o spójność przekazu z wizerunkiem marki.

Jak znaleźć swoją grupę na LinkedIn?

Prowadząc kampanię reklamową, skup się na określeniu grupy docelowej. Kto się w niej znajduje? Do kogo konkretnie chcesz dotrzeć? Mając odpowiedzi na te pytania, wybierz wśród możliwych opcji dedykowania kampanii te, które odzwierciedlają Twoją grupę docelową.

Jak wykorzystać LinkedIn do kształtowania wizerunku firmy?

Budowanie wizerunku eksperta wymaga od Ciebie postawienia na merytorykę i spójność przekazu. Treści przez Ciebie publikowane powinny być elementem przemyślanej strategii nastawionej na osiągnięcie określonych celów biznesowych.

Jakie posty wrzucać na stronę firmową?

Istotne jest, by posty odpowiadały na rzeczywiste potrzeby odbiorców. Skup się na jednej konkretnej informacji, która po przeczytaniu posta zapadnie użytkownikowi w pamięć. Pamiętaj o CTA, czyli call-to-action – powiedz użytkownikowi, czego od niego oczekujesz (np. odwiedzenia konkretnej strony internetowej – „Wejdź i zobacz!”).

Zastanawiasz się, czy prowadzenie działań na LinkedIn współgra z Twoją branżą oraz w jaki sposób zapewnić sobie skuteczność w działaniu w tym sektorze?

Napisz do nas – po przeprowadzeniu starannej analizy zaproponujemy Ci odpowiedni kierunek! Opracowanie strategii jest kluczowe – o naszej efektywności świadczą wyniki klientów, którzy podjęli z nami współpracę.

Sprawdź

PODCAST: Jak tytułować podstrony z myślą o SEO?

Pokaż wszystkie
Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!