PODCAST: Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 04 maja 2021

Dlaczego warto uzupełniać opisy kategorii w sklepie? Nie tylko są one istotnym elementem działań SEO, ale także stanowią wartość dla użytkownika, który może dzięki nim dowiedzieć się więcej o ofercie. Jak powinien wyglądać i co powinien zawierać opis kategorii? Tego dowiecie się, słuchając kolejnego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Opisy kategorii w sklepie - co trzeba zrobić?

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Szukasz skutecznej agencji SEO? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Historie sukcesu naszych klientów:

    • artykuł ekspercki jako lead magnet
    • 63 leady od potencjalnych klientów

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!