* Pola wymagane
Jesteśmy agencją, która oferuje profesjonalny marketing treści – od przygotowania strategii, przez wybór najskuteczniejszych form content marketingu, po realizację i weryfikację wyników.
Powierz działania content marketingowe 4PEOPLE. Działamy na rynku już od 2005 roku i wiemy, jak bardzo marketing internetowy zmienia swoje oblicze. Dlatego stawiamy na kreatywność i elastyczność w naszych działaniach – wszystko po to, aby Twój biznes osiągnął zamierzone cele biznesowe.
Choć może to brzmieć dość zaskakująco, to content marketing nie jest sprzedażą w dosłownym znaczeniu tego słowa, mimo iż jednym z jego celów jest pozyskanie lojalnych klientów. Podstawą content marketingu są zoptymalizowane pod wyszukiwarkę treści, które w największym skrócie odpowiadają na potrzeby klientów. Zadaniem połączonych sił SEO i content marketingu jest tworzenie takich materiałów (tekstów, blogów, opisów, wideo), których zadaniem jest być tam, gdzie potencjalny klient może ich potrzebować. Content marketing nie próbuje więc kreować potrzeb, ale odpowiada na realne zapytania, w związku z czym jest bardziej bezpośredni, niż reklama kierowana „do wszystkich”.
Treści w ramach content marketingu są przede wszystkich eksperckie. Nie znaczy to, że nie mogą być zabawne czy podane w lekkiej formie. Eksperckość w tym wypadku oznacza wnikliwość, swoisty insight, dzięki któremu dajemy grupie docelowej tego, co trafia do niej najlepiej. Forma marketingu treści powinna być przede wszystkim dobrana do zdefiniowanej grupy odbiorców.
Era krzykliwych reklam, które nas atakują zewsząd, wciąż trwa. Użytkownik jest już zmęczony nieustannymi komunikatami, które nakłaniają go do kupna danego produktu czy skorzystania z usługi. Dlatego potrzebne jest świeże podejście, które jest bardziej skoncentrowane na potrzebach użytkowników. Content marketing, szczególnie w tekstowym wydaniu, jest dla potencjalnych klientów wartościowy, a do tego realizuje cele biznesowe bez męczących reklam. Bardziej natomiast stara się przyciągnąć użytkownika atrakcyjnymi, użytecznymi treściami. To zupełnie inne podejście do pozyskiwania klientów. Najprościej mówiąc, celem marketingu treści jest rozwiązywanie problemów zamiast ich kreowanie.
Raz wypracowany efekt (np. widoczność strony poprzez bloga firmowego), choć rozłożony w czasie, będzie procentował w dłuższej perspektywie. Najlepsze teksty będą służyć użytkownikom przez wiele lat. Treści te można poddawać modyfikacjom lub wykorzystać do ponownej dystrybucji. W tym sensie możliwości marketingu treści są bardzo szerokie.
Tworzenie treści tylko dla samego publikowania tekstów nie jest skuteczną strategią content marketingową. Teksty nie są zawieszone w próżni. Poza kanałami dystrybucji (np. social media, newsletter) użytkownik musi do nich dotrzeć samodzielnie. Najczęściej robi to wyszukując konkretne frazy. Zadaniem content marketingu jest stworzenie atrakcyjnych tekstów, które będą nasycone słowami kluczowymi, co pomaga stronie Twojej firmy piąć się w górę na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.
Miks wiedzy i pasji to o właśnie idealny content marketing. Firma, która pokazuje, że zna się na rzeczy, a jednocześnie uwielbia swoją dziedzinę, ma zdecydowanie większą szansę pozyskać lojalnych klientów, którzy będą się z danym biznesem identyfikować. Nie da się jednak wypracować tego efektu bez uprzednio stworzonej strategii.
To mit. Marketing treści służy zarówno wielkim korporacjom, jak i firmom z sektora MŚP. Skala działań jest naturalnie inna, ale skuteczność bardzo porównywalna. Jeśli działasz w niszowej branży, to start z content marketingiem już dziś da Ci ogromną przewagę nad konkurencją!
Znamy się na naszej pracy i lubimy dzielić się wiedzą. Przeczytaj nasze najnowsze artykuły dotyczące Content Marketingu:
Jak pisać w prosty i zrozumiały sposób – 3 zasady, jak zadbać o czytelność tekstów
24/04/2023
Pozyskiwanie ruchu na stronę za pomocą Content Marketingu. Kilka skutecznych wskazówek
02/03/2023
Czy generatory tekstów AI zastąpią copywriterów?
28/11/2022
Jak tworzyć persony i o co w tym chodzi?
19/11/2022
Jak pisać na blogu, aby zainteresować odbiorcę? Przykłady i dobre praktyki
29/10/2022
W jaki sposób kolor może wpłynąć na sprzedaż w Twojej firmie?
24/10/2022
Storytelling w marketingu – jak go wykorzystać w tworzeniu treści i zbudować więź z odbiorcą?
11/10/2022
Webwriting – co to jest i jak pisać teksty w internecie?
29/09/2022
Trendy w grafice w 2022 roku. Lista Top 10 trendów projektowych
09/03/2022
Dlaczego pisanie dobrych tekstów na strony internetowe jest tak ważne? Co możesz zyskać?
18/01/2022
Jak promować blog? Poznaj sposoby na zwiększenie ruchu na blogu firmowym
22/07/2021
PODCAST: Opisy kategorii w sklepie – co trzeba zrobić?
04/05/2021
* Pola wymagane