PODCAST: Plusy i minusy User Generated Content

0 napisany przez Łukasz Migura, 06 sierpnia 2021

User Generated Content to wszelkiego rodzaju treści tworzone przez konsumentów. Może być to zarówno zdjęcie klienta z naszym produktem udostępnione w social media, jak i recenzja na temat usługi wyrażona na blogu. Na stronie internetowej są to zwykle oceny i komentarze użytkowników. Dlaczego warto dać odbiorcom możliwość publikacji swoich treści na naszej stronie i jakie będziemy mieli z tego korzyści? Czy zalety przewyższają wady tego typu działań? Tego dowiecie się, słuchając najnowszego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Plusy i minusy user generated content
 

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
1/5 - (1 vote)

O autorach:

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

1/5 - (1 vote)
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!