PODCAST: Co robić a czego nie robić gdy spadną pozycje

0 napisany przez Łukasz Migura, 08 października 2021

Angażując się w działania SEO, oczekujecie przede wszystkim wzrostu widoczności strony w wyszukiwarce – i to jest jak najbardziej zrozumiałe. Przez długi czas obserwujecie, że Wasze wysiłki naprawdę przynoszą zadowalające efekty, gdy nieoczekiwanie następuje tendencja spadkowa w wyniku aktualizacji Google i sytuacja z widocznością się komplikuje. Co robić? Po pierwsze i najważniejsze: nie panikować – zapewne jest to przejściowy problem, który wymaga jedynie przeanalizowania i podjęcia odpowiednich kroków. Jakich? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Co robić a czego nie robić gdy spadną pozycje

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Potrzebujesz nowych klientów? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    O autorach:

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!