PODCAST: Zmiany w Google Ads w 2021

0 napisany przez Paweł Pawlak, 05 listopada 2021

Chyba wszyscy już przywykliśmy do zmian, jakie serwuje nam Google i inne narzędzia marketingu internetowego. Żeby Twoje działania były wciąż skuteczne, ważne jest bieżące śledzenie wszystkich aktualizacji i nowych zasad, co pomoże Ci zyskać przewagę nad konkurencją. W 2021 r. w Google Ads nowością są chociażby „słowa kluczowe z plusem”. Czym jeszcze Google zaskoczył wszystkich zajmujących się prowadzeniem kampanii? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE, w którym to pojawił się gość specjalny – od lat ściśle związany z Google Ads!

zmiany w google ads 2021

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura, Paweł Pawlak i Kinga Gołębiewska
Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Kinga Gołębiewska

W 4PEOPLE zajmuje się prowadzeniem kampanii PPC. Dla niej kampanie to nie tylko praca - to pasja, dająca możliwość kreowania wizerunku firmy w internecie. Wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu Facebook Ads i Google Ads, aby osiągnąć efekt synergii pomiędzy prowadzonymi kampaniami i generować jak najwyższe współczynniki konwersji dla klientów. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie szkoleń, na których pomaga uczestnikom zrozumieć zasady działania marketingu w internecie. Wolny czas uwielbia spędzać na długich, górskich spacerach wraz z całą rodziną. Fanka serialu Friends, który może oglądać bez końca.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!