PODCAST: Koniec Universal Analytics. Podstawowe informacje o Google Analytics 4 – cz. 1

0 napisany przez Barbara Sontag, 05 lipca 2023

Wracamy z naszymi marketingowymi podcastami! W pierwszym odcinku po przerwie skupimy się na ważnej zmianie w świecie analizy danych – koniec ery Universal Analytics i nadejście Google Analytics 4. Przygotowaliśmy dla Was podstawowe informacje na temat nowej wersji, o których opowiadają Adam i Robert. Jak ta rewolucja wpłynie na branżę marketingową? Czym różnią się obie wersje? Tego dowiecie się z części 1 podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Pobierz bezpłatną checklistę, aby wiedzieć, jak szybko i skutecznie skonfigurować GA4.

Rate this post

O autorze:

Barbara Sontag

Content Marketingiem zainteresowała się tuż po studiach dziennikarskich. Wcześniej również pracowała przy tworzeniu treści, ale to te marketingowe polubiła najbardziej i z pasją pisze je dla klientów 4PEOPLE. Z kolei na agencyjnym blogu dzieli się wiedzą, jak je tworzyć, by były skuteczne i przenosiły czytelnika zawsze do zakładki z ofertą. Lubi bawić się słowem, a swoją kreatywność wykorzystuje w przygotowywanych wpisach!

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!