Lista agencji z certyfikatem Google Partner Premium

18 napisany przez Adam Perz, 30 czerwca 2016

Jeszcze nie ochłonęliśmy po zmianach wprowadzonych w ramach Google Partner, a już spieszymy z kolejnymi informacjami. Na gorąco!

Adam już wspomniał w swoim artykule, że Google wprowadziło znaczące zmiany w swoim programie Google Partners. W telegraficznym skrócie wspomnę tylko, że główną zmianą jest wprowadzenie specjalizacji, w ramach której możemy wyszukać partnera. Specjalizacje te przyznawane są w ramach kategorii reklam:

  • w sieci wyszukiwania,
  • mobilnych,
  • wideo,
  • w sieci reklamowej,
  • w Zakupach Google.

Oznacza to mniej więcej tyle, że by dany partner był polecany, musi jedną z tych specjalizacji zdobyć.

Drugą, niemniej ważną, modyfikacją jest wprowadzenie podziału na dwie grupy partnerów Google:

1. Google Partners
2. Google Partners Premium

Certyfikację Premium Google Partner otrzymujemy również na konkretne segmenty, w których się specjalizujemy. Dzięki temu, podejmując współpracę z agencją, mamy pewność, że spełnia ona wymogi co do jakości prowadzonych działań w wybranym segmencie oraz posiada odpowiednią liczbę kampanii w nim prowadzonych.

W przypadku naszej agencji 4PEOPLE, posiadamy specjalizację w zakresie:

a) reklamy w sieci wyszukiwania, czyli reklamy w wyszukiwarce Google oraz w wyszukiwarkach korzystających z silnika Google.

b) reklamy mobilnej – czyli reklamy kierowanej na urządzenia mobilne typu tablet czy smartfon.

c) reklamy w sieci reklamowej – czyli reklamy w milionach witryn współpracujących z Google. Obejmuje takie metody kierowania jak np. reklama behawioralna, remarketing lub reklama kierowana na miejsca docelowe.

d) reklamy w Zakupach Google – czyli PLA, są to reklamy przeznaczone dla branży e-commerce, wyświetlane w postaci małych banerów przedstawiających wyszukiwane produkty, ich nazwę oraz cenę.

Wyróżnienie nas jako Premium Google Partner, jest dla nas kolejnym etapem trwającej już 11 lat współpracy pomiędzy naszą agencją a Google. Stanowi to także potwierdzenie dla naszych klientów, że ich kampanie są w naprawdę dobrych rękach.

Przykładowy profil agencji mającej status Google Partner Premium znajdziecie >>> tutaj

Żeby nie było, tylko siebie chwalimy, pokażemy Wam także konkurencyjne agencje, poniżej znajdziecie listę firm z certyfikatem Google Partner Premium (kolejność przypadkowa):

  • 4PEOPLE
  • K2 Search
  • MaxROY.com
  • Value Media
  • Ideo Sp z.o.o.
  • Cube Group S.A,
  • Semahead
  • Up blue
  • Sempai.pl | NetArch
  • Bluerank
  • Kompan.pl
  • Verseo.pl
  • Business Sense Agencja SEM Sp.z o.o.
  • Performance Media
  • Sunrise System
  • Artefakt Sp. z o.o.
  • Grupa Unity
  • Traffic Trends
  • Redseo
  • Dom mediowy Codemedia

Gratulujemy wszystkim! Cieszymy się szczególnie, że z kilkoma firmami łączą nas przyjacielskie stosunki. Jeśli kogoś pominęliśmy, przepraszamy! Dajcie znać, to postaramy się dodać. Zaznaczymy, że jest to stan na czerwiec 2016.

Przygotujemy darmową wycenę wraz z propozycją strategii

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

Adam Perz

Współwłaściciel agencji 4PEOPLE, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Do jego głównych obszarów odpowiedzialności należy pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów. Zajmuje się także nadzorowaniem działań marketingowych agencji. Fan piłki nożnej i e-sportu. Biegacz: bierze udział w imprezach sportowych, w tym maratonach.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager