Lista agencji z certyfikatem Google Partner Premium

18 napisany przez Adam Perz, 30 czerwca 2022

Jeszcze nie ochłonęliśmy po zmianach wprowadzonych w ramach Google Partner, a już spieszymy z kolejnymi informacjami. Na gorąco!

Lista agencji z certyfikatem Google Partner Premium

Adam już wspomniał w swoim artykule, że Google wprowadziło znaczące zmiany w swoim programie Google Partners. W telegraficznym skrócie wspomnę tylko, że główną zmianą jest wprowadzenie specjalizacji, w ramach której możemy wyszukać partnera. Specjalizacje te przyznawane są w ramach kategorii reklam:

  • w sieci wyszukiwania,
  • mobilnych,
  • wideo,
  • w sieci reklamowej,
  • w Zakupach Google.

Oznacza to mniej więcej tyle, że by dany partner był polecany, musi jedną z tych specjalizacji zdobyć.

Drugą, niemniej ważną, modyfikacją jest wprowadzenie podziału na dwie grupy partnerów Google:

1. Google Partners
2. Google Partners Premium

Certyfikację Premium Google Partner otrzymujemy również na konkretne segmenty, w których się specjalizujemy. Dzięki temu, podejmując współpracę z agencją, mamy pewność, że spełnia ona wymogi co do jakości prowadzonych działań w wybranym segmencie oraz posiada odpowiednią liczbę kampanii w nim prowadzonych.

W przypadku naszej agencji 4PEOPLE, posiadamy specjalizację w zakresie:

a) reklamy w sieci wyszukiwania, czyli reklamy w wyszukiwarce Google oraz w wyszukiwarkach korzystających z silnika Google.

b) reklamy mobilnej – czyli reklamy kierowanej na urządzenia mobilne typu tablet czy smartfon.

c) reklamy w sieci reklamowej – czyli reklamy w milionach witryn współpracujących z Google. Obejmuje takie metody kierowania jak np. reklama behawioralna, remarketing lub reklama kierowana na miejsca docelowe.

d) reklamy w Zakupach Google – czyli PLA, są to reklamy przeznaczone dla branży e-commerce, wyświetlane w postaci małych banerów przedstawiających wyszukiwane produkty, ich nazwę oraz cenę.

Wyróżnienie nas jako Premium Google Partner, jest dla nas kolejnym etapem trwającej już 11 lat współpracy pomiędzy naszą agencją a Google. Stanowi to także potwierdzenie dla naszych klientów, że ich kampanie są w naprawdę dobrych rękach.

Przykładowy profil agencji mającej status Google Partner Premium znajdziecie >>> tutaj

Żeby nie było, tylko siebie chwalimy, pokażemy Wam także konkurencyjne agencje, poniżej znajdziecie listę firm z certyfikatem Google Partner Premium (kolejność przypadkowa):

  • 4PEOPLE
  • K2 Search
  • MaxROY.com
  • Value Media
  • Ideo Sp z.o.o.
  • Cube Group S.A,
  • Semahead
  • Up blue
  • Sempai.pl | NetArch
  • Bluerank
  • Kompan.pl
  • Verseo.pl
  • Business Sense Agencja SEM Sp.z o.o.
  • Performance Media
  • Sunrise System
  • Artefakt Sp. z o.o.
  • Grupa Unity
  • Traffic Trends
  • Redseo
  • Dom mediowy Codemedia

Gratulujemy wszystkim! Cieszymy się szczególnie, że z kilkoma firmami łączą nas przyjacielskie stosunki. Jeśli kogoś pominęliśmy, przepraszamy! Dajcie znać, to postaramy się dodać. Zaznaczymy, że jest to stan na czerwiec 2016.

Twoje kampanie nie przynoszą efektów? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Historie sukcesu naszych klientów:

    • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
    • 4,63% współczynnika konwersji
    • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
    • 6,26%  współczynnika konwersji
    • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
    • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
    • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
    • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
    • o 197% wyższy wzrost transakcji
    • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
    • 4% współczynnika konwersji

    O autorze:

    Adam Perz

    Współwłaściciel agencji 4PEOPLE, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Do jego głównych obszarów odpowiedzialności należy pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów. Zajmuje się także nadzorowaniem działań marketingowych agencji. Fan piłki nożnej i e-sportu. Biegacz: bierze udział w imprezach sportowych, w tym maratonach.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!