Google Partners na gorąco – zmiany i nowości

1 napisany przez Adam Derkacz, 29 czerwca 2016

Wczoraj (28.06 czasu Zachodniego Wybrzeża  USA) firma z Mountain View wprowadziła spore zmiany w swoim programie Google Partners. Sprawdź co się zmieniło!

Przede wszystkim warto zauważyć, że pomniejszy się liczba agencji, które będą mogły pochwalić się certyfikatem. Google postawiło jeszcze mocniej na jakość pracy agencji, które aspirują do bycia partnerem – a co za tym idzie, wzrosły także wymagania wobec nich.

Co z agencjami, które już posiadają certyfikat? Będą musiały utrzymywać na stałym, dobrym poziomie wysokie wyniki jakości kampanii, ale także móc pochwalić się np. długim okresem współpracy z poszczególnymi klientami. Ma to gwarantować umiejętność kreowania i utrzymywania dobrych wyników w dłuższej perspektywie czasu.

Te agencje, które nie spełnią wymagań dotyczących m.in. posiadania certyfikatów Google przez zatrudnionych w nich specjalistów utracą status partnera. Niemniej ważna będzie jakość prowadzonych kampanii. Jeśli ulegnie ona pogorszeniu, agencja otrzyma kilka (przeważnie dwa) miesiące na poprawę. Jeśli w tym czasie nie uda się poprawienie wyników, status partnera również będzie utracony.

To także istotna zmiana dla klientów. Szukając agencji poprzez wyszukiwarkę partnerów Google, trafią oni jedynie do tych najlepszych, których wiedza i umiejętności zostały zweryfikowane i są cyklicznie kontrolowane przez Google.

Ważną zmianą jest również wprowadzenie zmodyfikowanej wyszukiwarki partnerów, która pozwala na bardziej szczegółowe określenie swoich potrzeb. Jest to bezpośrednio powiązane z wprowadzeniem przez Google specjalizacji agencji. Od teraz, poszczególne agencje, które uzyskały status partnera, mogą specjalizować się w następujących obszarach reklamy:

  • w sieci wyszukiwania,
  • w sieci reklamowej,
  • mobilnej,
  • w Zakupach Google,
  • wideo.

Agencje otrzymywać będą specjalizację na podstawie jakości kampanii dla danych obszarów oraz doświadczenia w ich prowadzeniu. Dlatego też, jeśli klienta interesuje np. tylko kampania produktowa w Zakupach Google, może on znaleźć agencję o potwierdzonych wynikami umiejętnościach i dużym doświadczeniu w wybranej branży.

Na zakończenie zostawiliśmy ostatnią, choć równie ważną informację dotyczącą zmian. Otóż, po poddaniu się procedurze ścisłego sprawdzenia wyników i jakości naszych kampanii, uzyskaniu dodatkowych certyfikatu oraz faktu, że od lat jesteśmy partnerem Google od teraz 4People otrzymuje status Premier Google Partner (Google nie może się zdecydować, bo posługuje się także nazwą Partner Google Premium).

Dołączyliśmy tym samym do wąskiego grona agencji uznanych na polskim rynku przez Google za wiodące pod względem prowadzenia skutecznych kampanii e-marketingowych.  

Z dumą informujemy także, że otrzymaliśmy specjalizacje w obszarach: wyszukiwarki, sieci reklamowej, reklamy mobilnej i zakupów Google.

Maksymalnie zmotywowani i ukontentowani wyróżnieniem zapraszamy zatem do kontaktu i rozmowy o rozwoju Twojego biznesu!

Przygotujemy darmową wycenę wraz z propozycją strategii

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

Adam Derkacz

W 4PEOPLE prowadzi kampanie SEM. Może pochwalić się certyfikatem Google, a także wieloma sukcesami w podejmowanych działaniach. Zwolennik dokładnej analityki oraz optymalizacji podejmowanych działań. Prywatnie miłośnik wędrówek górskich, biegania, historii średniowiecza i imperialnych stoutów. Wieloletni fan FC Barcelony. Zagorzały czytelnik, szczególnie Harukiego Murakamiego oraz Jacka Dukaja.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager