Uroczyste otwarcie grupy BNI Billion

0 napisany przez Adam Perz, 10 maja 2018

10 maja 2018 roku uroczystym spotkaniem oficjalnie rozpoczęła swoje funkcjonowanie grupa BNI Billion. Jest to nowa, katowicka grupa, działająca w ramach największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych BNI, zrzeszająca rzetelnych przedsiębiorców.

inauguracja grupy BMI Billion

Na spotkaniu pojawiło się ponad 140 osób ze świata biznesu, mediów oraz polityki. To co wyróżnia grupę BNI Billion na tle innych grup, to jej olbrzymi potencjał – trzydziestu dziewięciu członków grupy reprezentuje firmy, które wygenerowały łącznie aż 1 315 500 000 zł (1,3 mld zł) przychodu w 2017 roku oraz zatrudniają prawie cztery tysiące pracowników. W tak doborowym towarzystwie nie mogło zabraknąć przedstawicieli naszej agencji!

Warto też wspomnieć o unikalnym charakterze grupy, który mocno wiąże się z branżą deweloperską, tak bliskiej naszej agencji.

BNI Billion spotkanie

W grupie można znaleźć zarówno deweloperów, architektów, firmy budowlane jak i dużo firm uzupełniających te branże, od geodezji po finansowanie inwestycji czy marketing internetowy, który reprezentuje nasza agencja. Oczywiście w ramach grupy znajdują się również przedstawiciele branż niezwiązanych z budownictwem.

BNI Billion Remigiusz Bajm

Remigiusz Bajm dyrektor asystujący grupy BNI Billion

Całość spotkania poprowadził Dyrektor Asystujący grupy – Remigiusz Bejm, a każdy z członków i gości miał możliwość przedstawić w skrócie swoją osobę oraz działalność jaką prezentują.

grupa BNI Billion i pierwsze spotkanie biznesowe

Dowiedz się, jak promować swoją inwestycję, by skutecznie sprzedawać mieszkania.

Było też sporo czasu na wspólne śniadanie oraz rozmowy i zawieranie nowych znajomości, z których część z pewnością przemieni się w długoterminowe relacje i wspólnie realizowane projekty – bo o to przecież w tym przede wszystkim chodzi!

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
  • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń

O autorze:

Adam Perz

Współwłaściciel agencji 4PEOPLE, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Do jego głównych obszarów odpowiedzialności należy pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów. Zajmuje się także nadzorowaniem działań marketingowych agencji. Fan piłki nożnej i e-sportu. Biegacz: bierze udział w imprezach sportowych, w tym maratonach.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!