PODCAST: Spójna marka w internecie

0 napisany przez Magdalena Tomaszewska, 06 listopada 2020

Czym jest spójność marki i na jakich poziomach występuje? Czy i jak zadbać o spójność marki w procesie pozycjonowania strony? Na jakich obszarach należy zadbać o spójność? Czym jest archetyp marki i księga znaku? Co się powinno znaleźć w tzw. brandbooku? I dlaczego Łukasz nie zna się na piłce nożnej? Posłuchaj naszego podcastu i dowiedz się więcej! 

Spójna marka w internecie

Rozmawiają: Łukasz Migura, Paweł Pawlak i Magdalena Tomaszewska
Rate this post

O autorze:

Magdalena Tomaszewska

Z zawodu negocjator kryzysowy, co się przydaje, bo jak wiadomo, kryzysy w social media wybuchają w weekendy. Z mediami i szeroko pojętym marketingiem jest związana od 2014 roku. Dobrze czuje się zarówno w pracy z klientem B2C jak i B2B. Prowadzi profile oraz kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zarówno dla biznesów lokalnych, jak i dużych firm farmaceutycznych i deweloperów budowlanych. W wolnym czasie koneserka popołudniowych drzemek i miziania pieska. Sympatyczka płatków z mlekiem. Entuzjastka seriali.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!