Relacja z LinkedIn Local Rybnik vol. 2

0 napisany przez Aleksandra Bortel, 27 czerwca 2019

26 czerwca, w upalną środę, w samym centrum Rybnika odbyła się druga edycja spotkania LinkedIn Local Rybnik. 

linkedin local rybnik 2

Nasza agencja ma to szczęście, że organizatorem tego wydarzenia jest nasz Social Media Manager Patryk.

Na początku chciałabym przybliżyć czym jest LinkedIn Local. Idea ta powstała w 2017 roku w Australii, gdzie Anna McAfee postanowiła skrzyknąć na kawę swoją sieć kontaktów z LinkedIn. Pomysł ten spotkał się z dużym odzewem na innych kontynentach i na stałe zagościł w terminarzu spotkań networkingowych.  Spotkania te mają na celu przeniesienie relacji online do offline. Dają możliwość wymiany doświadczeń, opinii i porad na tle biznesowym w luźniejszej atmosferze. Jest to też okazja do wysłuchania ciekawych prelekcji i dyskusję na tematy digitalowe i nie tylko. W Polsce inicjatorem tego wydarzenia jest Bartek Ziemiański, a idea  LinkedIn Local z sukcesem zdobywa duże miasta, choć te mniejsze nie pozostają wcale w tyle. 

Ja, dzięki zaproszeniu Patryka, trafiłam na drugie spotkanie w Rybniku.  Wydarzenie odbywało się w Hallo! Rybnik, które mieści się na rynku. Nowoczesna, nieduża przestrzeń zachęcała do zacieśniania relacji już od samego początku.

Patryk Kułagowski LinkedIn Local Rybnik

Po zwyczajowej rejestracji w spotkanie wprowadzili nas organizatorzy – Patryk Kułagowski i Monika Glosowitz. Po wstępie zaczęły się prelekcje.

Z pierwszym wystąpieniem zaprezentował się Łukasz Mroziewicz z tematem „Sprzedaż naprawdę jest prosta – czyli jak pozyskiwać klientów w łatwy i przyjemny sposób bez zbędnych komplikacji?”.  Zainteresowana tym tematem, w końcu spora część mojej pracy to sprzedaż(!), czekałam na cenne wskazówki, które uproszczą mi ten proces, bądź dowiem się o jakiś niezwykłych lifehackach, które sprawią, że owa sprzedaż będzie naprawdę dziedziną łatwą i przyjemną… Niestety nie doczekałam się. Zabrakło mi w tym wystąpieniu konkretów, przydatnych informacji, dzięki którym mogłabym poszerzyć swoją wiedzę i czerpać z wiedzy trenera. Niestety, nawet rozmowy kuluarowe nie przekonały mnie, aby cokolwiek kupić od Łukasza.

Łukasz Mroziewicz LinkedIn Rybnik

Po krótkiej przerwie networkingowej przyszedł czas na wystąpienie Pauliny Maslich z tematem „Personal branding – autentyczność i wiarygodność z wykorzystaniem LinkedIn”. Nie ukrywam, że troszeczkę zniechęcona pierwszą prelekcją dość sceptycznie czekałam na drugą. Na szczęście wystąpienie Pauliny było na bardzo wysokim poziomie. Bardziej od prelekcji tą część nazwałabym warsztatami. Dzięki prostemu ćwiczeniu, Paulina wydobyła z uczestników najważniejsze w ich życiu cechy i wartości. Na swoim przykładzie pokazała, jak budować swoją markę na LinkedInie w oparciu właśnie o te wartości. I muszę przyznać, że przyglądając się jej profilowi na LinkedIn jest to autentyczne. 

Paulina Maslich LinkedIn Local Rybnik

Dowiedz się, jak prowadzić kanały w Social Media i pozyskaj zaangażowanych odbiorców.

Podsumowując. Bardzo się cieszę,  że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu. Miałam okazję poznać wiele bardzo interesujących osób, z którymi, mam nadzieję, pozostanę w kontakcie. Duży ukłon również dla organizatorów, którzy zadbali o wybór doskonałej lokalizacji i stworzyli atmosferę zachęcającą do networkingu. Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję. 

5/5 - (3 votes)

Historie sukcesu naszych klientów:

  • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
  • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
  • 46,85% współczynnika wypełnień formularza
  • 3,88 EUR koszt potencjalnego klienta
  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1483 899 zasięgu strony na Facebooku
  • 22 035 odwiedzin strony na Facebooku
  • 19 657 nowych polubień strony na Facebooku
   

O autorze:

Aleksandra Bortel

W 4PEOPLE jako Account Manager odpowiada za budowanie długotrwałych relacji z klientami. Rozumie ich potrzeby i rekomenduje najlepsze rozwiązania, które pomagają w osiąganiu celów biznesowych. Wykorzystując narzędzia marketing automation, nie zapomina, że najważniejsza jest relacja człowiek-człowiek. Inspirują ją podróże, dobra kuchnia... i jej kot :)

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

5/5 - (3 votes)
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!