PODCAST: Inhouse SEO czy Agencja SEO?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 19 marca 2021

Jeśli chcesz rozpocząć działania SEO w Twojej firmie, przeanalizuj, które rozwiązanie jest korzystniejsze – pozycjonowanie inhouse czy zlecenie zadań agencji. Aby to zrobić, musisz znać wady i zalety obu rozwiązań, a także być świadomym różnic w pracy zatrudnionego wewnętrznie specjalisty i agencji SEO. Jakich kosztów możesz się spodziewać? Wysłuchaj kolejnego odcinka podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE i dowiedz się więcej! 

inhouse SEO czy agencja SEO

Posłuchaj! Rozmawia Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!