PODCAST: Inhouse SEO czy Agencja SEO?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 19 marca 2021

Jeśli chcesz rozpocząć działania SEO w Twojej firmie, przeanalizuj, które rozwiązanie jest korzystniejsze – pozycjonowanie inhouse czy zlecenie zadań agencji. Aby to zrobić, musisz znać wady i zalety obu rozwiązań, a także być świadomym różnic w pracy zatrudnionego wewnętrznie specjalisty i agencji SEO. Jakich kosztów możesz się spodziewać? Wysłuchaj kolejnego odcinka podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE i dowiedz się więcej! 

inhouse SEO czy agencja SEO

Posłuchaj! Rozmawia Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.
Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!