PODCAST: Inhouse SEO czy Agencja SEO?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 19 marca 2021

Jeśli chcesz rozpocząć działania SEO w Twojej firmie, przeanalizuj, które rozwiązanie jest korzystniejsze – pozycjonowanie inhouse czy zlecenie zadań agencji. Aby to zrobić, musisz znać wady i zalety obu rozwiązań, a także być świadomym różnic w pracy zatrudnionego wewnętrznie specjalisty i agencji SEO. Jakich kosztów możesz się spodziewać? Wysłuchaj kolejnego odcinka podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE i dowiedz się więcej! 

inhouse SEO czy agencja SEO

Posłuchaj! Rozmawia Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Szukasz skutecznej agencji SEO? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.
    Grzegorz Kaim

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!