PODCAST: Zmiany w Google Ads w 2021

0 napisany przez Paweł Pawlak, 05 listopada 2021

Chyba wszyscy już przywykliśmy do zmian, jakie serwuje nam Google i inne narzędzia marketingu internetowego. Żeby Twoje działania były wciąż skuteczne, ważne jest bieżące śledzenie wszystkich aktualizacji i nowych zasad, co pomoże Ci zyskać przewagę nad konkurencją. W 2021 r. w Google Ads nowością są chociażby „słowa kluczowe z plusem”. Czym jeszcze Google zaskoczył wszystkich zajmujących się prowadzeniem kampanii? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE, w którym to pojawił się gość specjalny – od lat ściśle związany z Google Ads!

zmiany w google ads 2021

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura, Paweł Pawlak i Kinga Gołębiewska
Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji

O autorze:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!