PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

0 napisany przez Paweł Pawlak, 18 maja 2022

Biznes sezonowy charakteryzuje się tym, że największą część zysku pozyskuje tylko w przeciągu kilku miesięcy w ciągu roku. Dlatego bardzo ważnym krokiem w pozycjonowaniu sezonowym jest wcześniejsze rozpoczęcie działań i przygotowanie swojej strony. Zbyt późne zwyczajnie nie przyniesie zamierzonego efektu. A co robić w niskim sezonie? Czego SEOwiec wdrożyć nie może? Tego i wiele więcej w kontekście pozycjonowania sezonowego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

sezonowość a pozycjonowanie - co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

Rozmawiają! Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!