PODCAST: SEO dla szkoły językowej

0 napisany przez Paweł Pawlak, 28 kwietnia 2022

Działalność szkół językowych cechuje się dużą sezonowością. Największe zainteresowanie tematem przypada na okres zapisów, czyli we wrześniu, co powoduje też wzrost wyszukiwań i wejść na stronę. Jednak o SEO dla branży edukacyjnej warto dbać cały rok, aby w czasie wzmożonego zainteresowania znajdować się na wysokich pozycjach po wpisaniu danej frazy przez użytkownika. Jakiej? Przede wszystkim związanej z tego typu usługami: ogólnymi, jak: „nauka angielskiego online”, „angielski online” lub lokalnymi: „szkoła językowa Katowice”. Więcej o wyborze fraz, ale także o tym, czy szkoła językowa potrzebuje bloga oraz, czy warto przygotować kurs online – dowiecie się z najnowszego odcinka podcastu agencji marketingu internetowegeo 4PEOPLE!

SEO dla szkoły językowej

Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!