PODCAST: Raport SEO

0 napisany przez Paweł Pawlak, 28 lutego 2022

Raport SEO to sprawozdanie z działań dotyczących pozycjonowania, które podjęliśmy na danej stronie internetowej. Pozwala on klientowi ocenić, czy prowadzone prace idą w dobrym kierunku, a także odciąża go od samodzielnej analizy. Jak powinien wyglądać prawidłowo sporządzony raport SEO? Czy każdy klient powinien go otrzymywać? Jakie elementy powinien zawierać? Czy spotkanie z klientem jest konieczne po każdym wysłanym raporcie SEO? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.
    Grzegorz Kaim

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!