PODCAST: Podstrony produktów, których nie ma już w asortymencie

0 napisany przez Łukasz Migura, 21 czerwca 2022

Zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym w pewnym momencie dochodzi do sytuacji, kiedy dany produkt został już sprzedany i obecnie nie ma go na stanie. Jeśli jest to produkt rzadko wyszukiwany, to jest małe prawdopodobieństwo, że odbiorca będzie nim zainteresowany. Problem pojawia się, gdy produkt, którego fizycznie nie ma, a widnieje w ofercie jest pozycjonowany wysoko. Co zrobić z podstroną produktu? Jak poinformować potencjalnych klientów, że póki co nie mogą „przenieść” go do koszyka? Tego i wiele więcej dowiecie się z najnowszego podcastu marketingu internetowego 4PEOPLE!

Podstrony produktowe, których nie ma już w asortymencie

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    O autorach:

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!