PODCAST: Kiedy zabrać się za przygotowania podstrony pod Black Friday

0 napisany przez Paweł Pawlak, 22 listopada 2021

Black Friday i Cyber Monday to dwa „święta konsumpcyjne”, które przywędrowały do nas ze Stanów Zjednoczonych. Czarny Piątek wypada 26 listopada i jest okazją do „upolowania” produktów po przecenie. Cyber Monday jest przedłużeniem Czarnego Piątku, ale odnosi się głównie do zakupów online. W tych dniach ruch użytkowników na stronach wzrasta aż dwukrotnie, dzięki czemu sklepy internetowe mają szansę na sprzedanie większej ilości produktów po niższych cenach. Kiedy i jak przygotować podstronę pod Black Friday? Czy można wykorzystać podstronę z zeszłego roku? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

Kiedy zabrać się za przygotowanie podstrony pod Black Friday

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!