PODCAST: Jak będzie wyglądać SEO w 2022 roku?
2021 rok przyzwyczaił nas do częstych i zróżnicowanych aktualizacji pod względem pozycjonowania. Były updat’y dotyczące treści, szybkości strony czy spamu, a na dodatek niektóre z nich podzielono na dwie części, przez co cały proces zmian znacznie wydłużył się w czasie. Czego możemy się spodziewać w rozpoczynającym się 2022 roku? Czy i tym razem coś nas zaskoczy, zawiedzie lub przysporzy problemów? Zobaczymy! Jednak życzylibyśmy Wam (i sobie też), aby podobnych aktualizacji było jak najmniej – a jeśli już się pojawią, to tylko te dobrze przemyślane i nieco odległe w czasie. Dlaczego? Żebyśmy mogli precyzyjnie analizować ich wpływ na stronę, a także potrafili określić jasne przyczyny wzrostów i spadków pozycji. Czy zasady SEO mogą się zmienić? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!
![jak wyglądać SEO w 2022 roku](https://marketingdlaludzi.pl/wp-content/uploads/2022/01/BLOG_podcast_45-1024x683.jpg)
Polecamy również: