PODCAST: Dlaczego SEO dla małego (lokalnego) dewelopera się nie opłaca?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 21 marca 2022

Dlaczego „duzi” deweloperzy powinni dbać o działania SEO, a „mali”, lokalni z takiego rozwiązania marketingowego zrezygnować? Warto odpowiedzieć na to pytanie, analizując rynek – czyli czy deweloper prowadzi sprzedaż w kilku miejscowościach, czy w jednej. Jeżeli jest to deweloper, który działa na wielu rynkach – jak najbardziej rekomendowane jest pozycjonowanie. Lokalnemu przedsiębiorcy się to nie opłaca – z pewnych przyczyn, jeszcze Wam nieznanych. Ale nic straconego! Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE od naszych specjalistów SEO i gościa specjalnego Joanny Rechnio – koordynatorki działu Social Media oraz projektów deweloperskich!

Dlaczego SEO dla małego lokalnego dewelopera się nie opłaca?

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!