PODCAST: Atak na stronę a widoczność w wyszukiwarce

0 napisany przez Łukasz Migura, 11 kwietnia 2022

Jaki jest cel ataków hackerskich? Co hacker może zyskać? Jednym z typów ataków jest brutforce – sposób atakowania stron, który polega na wykorzystaniu specjalnego oprogramowania, którego zadaniem jest wygenerowanie nieskończonej liczby haseł po to, by trafić na te właściwą kombinację. Tego typu ataki bardzo łatwo przeprowadzane są na stronach, które mają standardowy sposób logowania – jeden poziom, żadnych recaptchy, nieskompilowana konstrukcja haseł. Hakerzy mają jeden cel: przejęcie kontroli nad stroną i przeprowadzenie szkodliwych działań (np. wyłudzenie danych klientów). W jakim stopniu ataki na stronę internetową mogę wpłynąć na widoczność w wyszukiwarce i podejście Google? Jakie, oprócz bruteforce, wyróżnia się rodzaje ataków i jak im zapobiegać? Tego dowiecie się z najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

atak na stronę a widoczność w wyszukiwarce

Posłuchaj! Rozmawiają Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Łukasz Migura

    Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.
    Sprawdź

    PODCAST: Sezonowość a pozycjonowanie; co może, a czego nie może zrobić SEOwiec

    Pokaż wszystkie
    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!