PODCAST: Analiza konkurencji

0 napisany przez Paweł Pawlak, 03 czerwca 2022

Analiza konkurencji obrazuje działania rynkowe rywali. Podpatrując ich rozwiązania, możecie jeszcze bardziej udoskonalać Wasze, czego efektem będzie wzrost liczby nowych klientów oraz dalsza chęć korzystania z usług przez tych dotychczasowych. Żeby jednak analiza uświadomiła Wam, co należy zoptymalizować – warto skorzystać z narzędzi wspomagających, takich jak Google Analytics czy Google Search Console. Jeśli nadal zastanawiacie się, w jakim celu oraz kiedy przeprowadzić analizę konkurencji, a także, czy proces ten musi być powtarzany – posłuchajcie najnowszego podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE!

Analiza konkurencji - czy, kiedy i po co ją przeprowadzać

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!