O copywritingu w Nowym Marketingu

0 napisany przez Michał Świech, , 16 lipca 2013

O tym, jak pisać, żeby ktoś chciał to czytać możecie poczytać w krótkiej serii moich artykułów w serwisie Nowy Marketing. Co konkretnie w nich znajdziecie?



To nie są poradniki w stylu: jak napisać lead, który podniesie Ci sprzedaż o 127 proc. Przeciwnie, to artykuły, po przeczytaniu których do pewnych wniosków można dojść samodzielnie. Bądź co bądź czytelnicy Nowego Marketingu, a i tego bloga, to nie idioci, którym trzeba wszystko wykładać na patelni i wprost. Do rzeczy jednak.

screenshot.1

O tym, w której fazie sprzedaży jest klient i co z tego wynika

Artykuł pokrótce opisuje możliwości, jakie analiza procesu sprzedaży daje copywriterowi. Na kilku prostych przykładach wyjaśnia, jak można dotrzeć do osób, które nawet nie wiedzą, że mają dany problem i takich, które szukają konkretnych rozwiązań. Całość tutaj: http://nowymarketing.pl/a/1397,copy-zalezy-od-tego-gdzie-jest-klient

1

Jak język mediów społecznościowych przechodzi do języka reklamy

Zaczynamy od prostego spostrzeżenia: że język reklamy dopasowuje się do czasów, w których jest stosowany. A później pojawiają się przykłady tego, jak social media oddziałują na kampanie reklamowe prowadzone w Polsce i na świecie. Artykuł przeczytacie tutaj: http://nowymarketing.pl/a/1878,upgrade-jezyka-czyli-social-media-w-kreacji

2

Co można zrobić, gdy trzeba zająć się „trudnym tematem”?

Nietrzymanie moczu, zaparcia albo trudne problemy medyczne – tylko właściwe podejście do takiego tematu może przynieść powodzenie. Pytanie, jak takie podejście powinno wyglądać? Oto kilka pomysłów z kraju i nie tylko. Całość do poczytania pod tym linkiem: http://nowymarketing.pl/a/1563,copywriting-trzy-sposoby-na-trudniejszy-temat

Czym są scenariusze działania i jak może je wykorzystać copywriter?

Konkretnie rzecz wygląda tak: czytający ma wyobrazić sobie, że już jedzie nowym samochodem albo już siedzi na leżaku przed hotelem. Pytanie, jak to zrobić? W tym tekście znajdziecie kilka wskazówek i wyjaśnienie całej koncepcji. Sprawdźcie sami: http://nowymarketing.pl/a/1451,copywriting-scenariusz-dzialania-pozywka-dla-wyobrazni

Pozyskuj Klientów dzięki wysokiej jakości treściom!

4Tyle tytułem zestawienia. Do lektury zatem!

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • artykuł ekspercki jako lead magnet
  • 63 leady od potencjalnych klientów
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!