Nowa identyfikacja 4PEOPLE

0 napisany przez red., 07 czerwca 2019

Często powtarzamy, iż w marketingu internetowym jedyną rzeczą stałą są zmiany. Dotyczy to również tego, jak nasza Agencja jest postrzegana i co ją wyróżnia. Decyzji o redesignie nie podjęliśmy jednak dla samej zmiany, ale z powodów praktycznych oraz estetycznych. Sprawdźcie, co udało się nam osiągnąć.

Przeprowadzając redesign logo 4PEOPLE robiliśmy to z myślą o jego ewolucji, a nie rewolucji. Zdecydowaliśmy się więc na odświeżenie i rozwinięcie koncepcji powstałej kilkanaście lat temu. Podstawowe cechy logo pozostały niezmienione, a jedynie dostosowane do obecnie panujących standardów, dzięki czemu zachowało ono swoją rozpoznawalność.

4PEOPLE nowe logo

Lifting, jaki przeprowadziliśmy, skupił się przede wszystkim na tym, aby logo lepiej spełniało swoją funkcję i było bardziej uniwersalne. Obecny, pogrubiony krój pisma oraz znaku powoduje, że logo jest czytelniejsze w obszarach, w których jest coraz częściej prezentowane, tzn. na urządzeniach mobilnych. Nowy, bardziej współczesny i pogrubiony font zapewnia lepszą przejrzystość i jest łatwiejszy do zapamiętania.

Piktogram lupy, który niezmiennie od lat symbolizuje jeden z głównych obszarów naszych działań, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych, został jedynie odświeżony i dostosowany do kroju pisma. Lupa odzwierciedla również poszukiwanie – zarówno klientów dla naszych partnerów, jak i najlepszych rozwiązań oraz analizę danych, która leży u podstaw naszej pracy.

Lekkiej modyfikacji uległa również kolorystyka. Wciąż obecny kolor zielony, który trafnie oddaje nasze najważniejsze wartości, takie jak uczciwość, rozwój i skuteczność, został ożywiony.

nowa zieleń 4PEOPLE

Naszą komunikację wspierają również specjalnie przygotowanie ikony, symbolizujące zarówno nasze działy, jak i opisujące nasze działania i efekty.

nowe ikonki 4PEOPLE

Mamy nadzieję, że odświeżona identyfikacja będzie służyć nam oraz klientom.

ikonki 4PEOPLE

I jak oceniacie zmiany?

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

red.

Materiał przygotowany przez redaktorów bloga Marketing dla Ludzi.

Komentarze