Internetowe Rewolucje na VIII Europejskim Kongresie Gospodarczym

0 napisany przez Natalia Dziubek, 24 maja 2016

Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach w dniach 18-20 maja gościło tysiące uczestników podczas VIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Uczestnicy mogli nie tylko brać udział w debatach i panelach, ale także porozmawiać z jednym ze specjalistów zespołu Internetowych Rewolucji oraz przejść szkolenie z zakresu marketingu internetowego.

Europejski Kongres Gospodarczy to największa konferencja biznesowa, w której biorą udział reprezentanci firm z Polski, Europy i świata. Podczas 3 dni kongresu, odbyły się szkolenia dla przedsiębiorców oraz studentów, które zorganizowane zostały przez Google w ramach projektu Internetowe Rewolucje.

20160519_144834

Przedsiębiorcy mogli dowiedzieć się, w jaki sposób efektywnie (z zyskiem!) rozwijać swoją firmę za pośrednictwem Internetu. Jako jeden z ekspertów Internetowych Rewolucji miałam okazję rozmawiać z prezesami lub przedstawicielami wielu firm, którzy zmagają się z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi e-marketing. Począwszy od stron WWW niedostosowanych do obecnych trendów, a skończywszy na nieprawidłowo prowadzonych kampaniach AdWords.

Choć działania z zakresu e-marketingu prowadzone są już w wielu przedsiębiorstwach, to nadal możemy spotkać te, które jeszcze z jego dobrodziejstw nie skorzystały.

Rozwój Internetu i nowoczesnych form reklamy spowodował całkowite przekształcenie tradycyjnych przedsiębiorstw. Strona WWW służy jako jedna z form popularyzacji dla istniejących na rynku działalności gospodarczych. Jeszcze zanim rozpocznie się budowę serwisu internetowego, osoba decydująca się na prowadzenie organizacji z pomocą Internetu, musi wyznaczyć ogólne cele jego wdrożenia.

To na tym etapie musi pojawić się decyzja, czy mają one służyć wejściu na nowe rynki, wprowadzeniu produktów lub usług, poszerzeniu zakresu działań itp. To podstawy, które jednak wciąż są pomijane przez wiele osób. Zazwyczaj wynika to z tego, iż działania marketingowe czy sama budowa serwisu internetowego, nie są zlecane profesjonalistom. Odpowiednie doświadczenie i wiedza, to niezbędne składowe poprawnie prowadzonych działań. 

Pamiętajmy, że nieprawidłowo prowadzone działania marketingowe mogą przynieść kosztowne skutki – zarówno materialne, jak i wizerunkowe. Dlatego też zachęcam do rozwoju firmy za pośrednictwem Internetu. Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie doboru usług oraz ich prowadzenia – zgłoś się do naszej agencji, pomożemy!

Jeśli chcesz zwiększyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego, to zachęcam do udziału w warsztatach organizowanych dla studentów.

Liczba miejsc jest ograniczona, więc zarejestruj się już teraz >>>  klik.
My także pojawiamy się na takich warsztatach, o czym informujemy na naszym fan page’u >>>tutaj.

 

 

Przygotujemy darmową wycenę wraz z propozycją strategii

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

Natalia Dziubek

W 4POELPE zajmuje się prowadzeniem kampanii Google Ads. Chętnie analizuje dane i raportuje bieżące projekty. Zwraca szczególną uwagę na optymalizację kampanii, dzięki czemu wyniki szybują w górę. Udziela się w wielu wydarzeniach m.in. w Projekcie Google, jako Ekspert Internetowych Rewolucji, gdzie prowadziła indywidualne szkolenia dla przedstawicieli MŚP w zakresie skutecznego wykorzystania Internetu w biznesie. W tej samej formie wzięła udział w Kongresie MŚP w Katowicach oraz VII Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet w Warszawie. Specjalistka z inteligentnego określania stawek, czego dowodem jest uzyskany w 2020 roku certyfikat Digital Champions od Google.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager