Google wesprze MŚP w związku z pandemią kwotą 800 mln dolarów

0 napisany przez Adam Derkacz, 30 marca 2020

W związku z obecną pandemią koronawirusa wiele firm i instytucji wspiera przedsiębiorców. Do tego grona dołącza także Google. Firma z Mountain View ogłosiła właśnie pakiet pomocowy o wartości ponad 800 milionów dolarów. Kto i w jaki sposób może z niego skorzystać?

800 mln dla sektora MŚP od Google

Google podzieliło swoje wsparcie na kilka segmentów:

1. Przede wszystkim przeznaczono 340 milionów dolarów, które mają zostać przekazane na konta reklamodawców Google Ads na całym świecie. Informacje o przyznanych kwotach mają pojawiać się indywidualnie na każdym koncie zakwalifikowanym do uzyskania wsparcia. Środki można natomiast wydać do końca 2020 roku. Dzięki temu firmy, które znalazły się w trudnej sytuacji, będą miały szansę na dalsze pojawianie się w wynikach wyszukiwania i prowadzenie działalności. Obecnie jednak Google nie wyjawiło jeszcze szczegółowych kryteriów doboru firm, które otrzymają wsparcie.

2. W ramach programu Google Ad Grants przekazane zostanie 250 mln dolarów dla WHO i agencji rządowych zajmujących się walką z COVID-19.

3. Przekazanie 200 mln dolarów na fundusz inwestycyjny wspierający organizacje pozarządowe i instytucje finansowe, aby ułatwić dostęp do kapitału firmom, których działalność jest obecnie zagrożona z powodu epidemii.

4. Dodatkowo Google zamierza także bezpośrednio wspierać finansowo produkcję środków ochrony osobistej dla osób na pierwszej linii walki z koronawirusem (takich jak np. maseczki czy kombinezony ochronne).

Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Źródło: https://www.blog.google/inside-google/company-announcements/commitment-support-small-businesses-and-crisis-response-covid-19/

5/5 - (3 votes)

Historie sukcesu naszych klientów:

  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji

O autorze:

Adam Derkacz

W 4PEOPLE prowadzi kampanie SEM. Może pochwalić się certyfikatem Google, a także wieloma sukcesami w podejmowanych działaniach. Zwolennik dokładnej analityki oraz optymalizacji podejmowanych działań. Prywatnie miłośnik wędrówek górskich, biegania, historii średniowiecza i imperialnych stoutów. Wieloletni fan FC Barcelony. Zagorzały czytelnik, szczególnie Harukiego Murakamiego oraz Jacka Dukaja.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

5/5 - (3 votes)
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!