Google wesprze MŚP w związku z pandemią kwotą 800 mln dolarów

0 napisany przez Adam Derkacz, 30 marca 2020

W związku z obecną pandemią koronawirusa wiele firm i instytucji wspiera przedsiębiorców. Do tego grona dołącza także Google. Firma z Mountain View ogłosiła właśnie pakiet pomocowy o wartości ponad 800 milionów dolarów. Kto i w jaki sposób może z niego skorzystać?

800 mln dla sektora MŚP od Google

Google podzieliło swoje wsparcie na kilka segmentów:

1. Przede wszystkim przeznaczono 340 milionów dolarów, które mają zostać przekazane na konta reklamodawców Google Ads na całym świecie. Informacje o przyznanych kwotach mają pojawiać się indywidualnie na każdym koncie zakwalifikowanym do uzyskania wsparcia. Środki można natomiast wydać do końca 2020 roku. Dzięki temu firmy, które znalazły się w trudnej sytuacji, będą miały szansę na dalsze pojawianie się w wynikach wyszukiwania i prowadzenie działalności. Obecnie jednak Google nie wyjawiło jeszcze szczegółowych kryteriów doboru firm, które otrzymają wsparcie.

2. W ramach programu Google Ad Grants przekazane zostanie 250 mln dolarów dla WHO i agencji rządowych zajmujących się walką z COVID-19.

3. Przekazanie 200 mln dolarów na fundusz inwestycyjny wspierający organizacje pozarządowe i instytucje finansowe, aby ułatwić dostęp do kapitału firmom, których działalność jest obecnie zagrożona z powodu epidemii.

4. Dodatkowo Google zamierza także bezpośrednio wspierać finansowo produkcję środków ochrony osobistej dla osób na pierwszej linii walki z koronawirusem (takich jak np. maseczki czy kombinezony ochronne).

Źródło: https://www.blog.google/inside-google/company-announcements/commitment-support-small-businesses-and-crisis-response-covid-19/

Przygotujemy darmową wycenę wraz z propozycją strategii

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

Adam Derkacz

W 4PEOPLE prowadzi kampanie SEM. Może pochwalić się certyfikatem Google, a także wieloma sukcesami w podejmowanych działaniach. Zwolennik dokładnej analityki oraz optymalizacji podejmowanych działań. Prywatnie miłośnik wędrówek górskich, biegania, historii średniowiecza i imperialnych stoutów. Wieloletni fan FC Barcelony. Zagorzały czytelnik, szczególnie Harukiego Murakamiego oraz Jacka Dukaja.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager