Google wesprze MŚP w związku z pandemią kwotą 800 mln dolarów

0 napisany przez Adam Derkacz, 30 marca 2020

W związku z obecną pandemią koronawirusa wiele firm i instytucji wspiera przedsiębiorców. Do tego grona dołącza także Google. Firma z Mountain View ogłosiła właśnie pakiet pomocowy o wartości ponad 800 milionów dolarów. Kto i w jaki sposób może z niego skorzystać?

800 mln dla sektora MŚP od Google

Google podzieliło swoje wsparcie na kilka segmentów:

1. Przede wszystkim przeznaczono 340 milionów dolarów, które mają zostać przekazane na konta reklamodawców Google Ads na całym świecie. Informacje o przyznanych kwotach mają pojawiać się indywidualnie na każdym koncie zakwalifikowanym do uzyskania wsparcia. Środki można natomiast wydać do końca 2020 roku. Dzięki temu firmy, które znalazły się w trudnej sytuacji, będą miały szansę na dalsze pojawianie się w wynikach wyszukiwania i prowadzenie działalności. Obecnie jednak Google nie wyjawiło jeszcze szczegółowych kryteriów doboru firm, które otrzymają wsparcie.

2. W ramach programu Google Ad Grants przekazane zostanie 250 mln dolarów dla WHO i agencji rządowych zajmujących się walką z COVID-19.

3. Przekazanie 200 mln dolarów na fundusz inwestycyjny wspierający organizacje pozarządowe i instytucje finansowe, aby ułatwić dostęp do kapitału firmom, których działalność jest obecnie zagrożona z powodu epidemii.

4. Dodatkowo Google zamierza także bezpośrednio wspierać finansowo produkcję środków ochrony osobistej dla osób na pierwszej linii walki z koronawirusem (takich jak np. maseczki czy kombinezony ochronne).

Źródło: https://www.blog.google/inside-google/company-announcements/commitment-support-small-businesses-and-crisis-response-covid-19/

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

Adam Derkacz

W 4PEOPLE prowadzi kampanie SEM. Może pochwalić się certyfikatem Google, a także wieloma sukcesami w podejmowanych działaniach. Zwolennik dokładnej analityki oraz optymalizacji podejmowanych działań. Prywatnie miłośnik wędrówek górskich, biegania, historii średniowiecza i imperialnych stoutów. Wieloletni fan FC Barcelony. Zagorzały czytelnik, szczególnie Harukiego Murakamiego oraz Jacka Dukaja.
Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!