Google potwierdza! Nowa aktualizacja algorytmu “Guziec” już na początku kwietnia!
Tego mało kto się spodziewał! Tuż przed zapowiadaną na 21 kwietnia aktualizacją algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlanie wyników wyszukiwań dla urządzeń mobilnych, która ma w znaczy sposób promować witryny dostosowane do tych urządzeń, Google podało informację o jeszcze jednej aktualizacji – Guźcu.
Na początek konkretne wskazówki, do których powinniście się zastosować tworząc treść!
Stopnie naukowe autorów treści oraz przymiotniki
Google, bazując na swoich doświadczeniach doszło do wniosku, że osoby z tytułami naukowymi i zawodowymi dostarczają treść wyższej jakości. Z tego powodu strony, na których treści są podpisane imieniem i nazwiskiem oraz stopniem naukowym będą wyżej ocenianie niż w przypadku użycia samego imienia i nazwiska. Zalecamy, by przy tworzeniu nowych materiałów, pamiętać o tej zasadzie i podpisywać się pełnym stopniem naukowym lub zawodowym.
Warto również sięgnąć po przymiotniki, które opisują autora. Na ich podstawie Google będzie budować ranking wartości autora i całej witryny.
Przykłady:
Podpis niezoptymalizowany:
Jan KowalskiPodpis lekko zoptymalizowany:
inż. Jan KowalskiPodpis zoptymalizowany:
prof. nadzw. dr hab. inż. Jan KowalskiIdealna optymalizacja:
Prawdomówny i wszechwiedzący prof. nadzw. dr hab. inż. Jan Kowalski
Profil autora na Facebooku ma znaczenie!
Według najnowszych ustaleń Google, osoby chętnie dzielące się swoimi przemyśleniami, zdjęciami, cytatami czy zaproszeniami do różnych gier na swoich profilach społecznościowych, są bardziej wiarygodne i dostarczają lepszej jakości content. To odkrycie oraz wygaszanie Google Plus sprawiło, że Google będzie starał się wyszukiwać profile społecznościowe autorów (głównie na Facebooku) i oceniać je pod względem ilości udostępnianych materiałów.
Będzie również możliwość dodania swojego profilu społecznościowego do witryny za pomocą Google WebMaster Tools.
Autor bardziej aktywny na swoim profilu będzie bardziej wiarygodny dla Google. Jego profil zostanie powiązany z witryną, na której publikuje. W ten sposób strona może podnieść się lub obniżyć w rankingu Google.
Udało nam się zdobyć również wstępne “wagi” materiałów, które Google będzie oceniał na naszych profilach społecznościowych. Zaznaczamy, że nie są to do końca potwierdzone dane:
selfie +1pkt
zdjęcie kota + 2pkt
mądry cytat +0,5pkt
zdjęcie posiłku +1pkt
zdjęcie dziecka +2pkt
Google sięga po gwiazdy!
Google czyni kolejny krok w realizowaniu swojej misji:
“Misją Google jest uporządkowanie światowych zasobów informacji, tak by stały się powszechnie dostępne i użyteczne.”
Z racji tego, że podbój kosmosu i nawiązanie kontaktu z obcymi cywilizacjami jest tylko kwestią czasu, popularna wyszukiwarka wyżej będzie oceniała witryny, które wśród swoich wersji językowych będą posiadały również wersję klingońską.
Dzięki temu sprytnemu zabiegowi przy nawiązaniu kontaktu z obcą cywilizacją, Google dostarczy najlepszych wyników dla miliardów nowych użytkowników, wyprzedzając konkurencję o całe (chyba tak możemy napisać) lata świetlne!
Poznaliście najnowsze wytyczne, które pomogą Wam w osiągnięciu Googlowego sukcesu. Nie traćcie czasu i już od jutra zacznijcie poważnie rozmyślać o tym, co zmienić na Waszej witrynie i w aktywności internetowej, by sprostać wymaganiom algorytmu Guziec!
Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.
Polecamy również: