GIODO zamierza uregulować prawa kotów w Internecie – pierwsze informacje

0 napisany przez red., 01 kwietnia 2018

Poranną podróż do pracy umilasz sobie oglądaniem filmików ze słodkimi kotkami, które mruczą, śpią, jeżdżą na odkurzaczach i przytulają się do swoich właścicieli? Być może to koniec puszystej ery internetu. GIODO zabiera się za ochronę kocich praw!

ochrona danych osobowych kotów by GIODO

Już od jakiegoś czasu słychać coraz to głośniejsze komentarze w sprawie ochrony danych osobowych, jednocześnie odliczane są dni do RODO. Jako iż wielu właścicieli postanowiło założyć konto na Facebooku lub Instagramie również swoim puchatym pupilom, ochrona ich tożsamości jest równie ważna, co każdego człowieka.

Chciałbyś, żeby Twoje filmiki w których pokazujesz swoją fajtłapowatą stronę zostały upublicznione dla tysięcy obserwatorów bez Twojej zgody, tak aby Twój szef mógł pokazać je dzieciom podczas rodzinnego obiadu? Nie? No właśnie. A więc nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe! Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) postanowił uregulować wszelkie zapisy dotyczące praw ochrony tożsamości zwierząt w internecie. Jako że kociaków na świecie jest wiele (mówi się, że w samych polskich domach nawet około sześciu milionów!), to one zostały wytypowane jako pierwsza grupa, której prawa do prywatności zostaną przedyskutowane.

Postanowiliśmy przyjrzeć się sprawie i przeanalizować komentarze użytkowników Facebooka na kilku popularnych stronach o kociej tematyce. Wnioski? Rzeczywiście, jest tutaj wiele komentarzy, na które warto zwrócić uwagę. Wiele z nich sugeruje nałogi:

Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu:

Lub też działalność kryminalną:

Niestety, jak widać, kocie filmiki mogą stać się obiektem drwin i pomówień. Dokąd nas to zaprowadzi? Nie wiadomo, jednak już dziś warto monitorować sytuację. Liczymy na to, iż zanim eksperci pochylą się nad tym co wolno, a czego nie wolno, przedyskutują kocie sprawy z podmiotami całego problemu – w towarzystwie zabawek i przysmaków, rzecz jasna. Mając na celu działania czysto prewencyjne, zalecamy publikowanie zdjęć bądź filmów w wersjach uniemożliwiających identyfikację Puszków:

prawa zwierząt w sieci regulacje

prawa kotów w sieci

Jeżeli jednak uważasz, że czarne prostokąty psują Twoją kolorystyczną kompozycję zdjęć na Instagramie, jest jeszcze jedno wyjście – deklaracja własnej woli Twojego pupila, podobna do klauzuli którą wpisujemy zawsze w CV. Możesz użyć proponowanego przez nas tekstu, bądź też napisać swój – jednak pamiętaj o zachowaniu najważniejszych czynników:

„Ja, Filemon, w pełni sprawny moich kocich sił umysłowych i świadomy konsekwencji związanych z publikacją mojego wizerunku w Internecie, udzielam stosownej zgody na ww. czynność. Zaznaczam, że decyzja ta nie była wymuszona żadnym smakołykiem a uczyniona z mojej wolnej woli. Decyzję moją potwierdzam trzykrotnym miauknięciem i odciskiem łapy deklaracji.” Zamiast podpisu potrzebny jest odcisk łapki, najlepiej prawej – nie zapomnij o tym, gdyż bez niego Twój dokument nie będzie miau miał żadnej mocy prawnej! Publikacja zdjęć czy wideo bez tej zgody może skutkować poważnymi karami, z odebraniem zwierzęcia włącznie!

Z nieoficjalnych komentarzy pochodzących z GIODO można było również wywnioskować, iż zaraz za kotami następną grupą, która zostanie wzięta pod lupę, będą psy. Radzimy więc zrobić przegląd swoich profili w mediach społecznościowych i sprawdzić, czy być może niedługo nie będziecie łamać prawa!

prawa kotów w internecie

Dowiedz się, jak prowadzić kanały w Social Media i pozyskaj zaangażowanych odbiorców.

PS: Dla tych którzy dotrwali – szczęśliwi czasu nie liczą, ale dziś wyjątkowo prosimy żebyście spojrzeli w kalendarz. Miłego dnia! :)

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
  • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
  • 46,85% współczynnika wypełnień formularza
  • 3,88 EUR koszt potencjalnego klienta
  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1483 899 zasięgu strony na Facebooku
  • 22 035 odwiedzin strony na Facebooku
  • 19 657 nowych polubień strony na Facebooku
   

O autorze:

red.

Materiał przygotowany przez redaktorów bloga Marketing dla Ludzi.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!