Czas na konkrety, czas na szkolenia

0 napisany przez Agnieszka Hadam, , 28 listopada 2013

Już w styczniu wszyscy chętni będą mogli dowiedzieć się wszystkiego o prowadzeniu kampanii AdWords. Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach i czego można się na nich dowiedzieć?

szkolenia adwords

W dzisiejszych czasach rynek szkoleniowy w każdej branży jest bardzo nasycony. O jakimkolwiek szkoleniu byśmy nie pomyśleli, odnajdziemy szereg ofert różnych cenowo. Przy podejmowaniu decyzji zaważy tematyka szkolenia, termin jego przeprowadzenia, lokalizacja czy właśnie cena. Dlaczego więc nasze szkolenia z dziedziny marketingu internetowego, zawężając AdWords, mają być tymi, na które warto się wybrać?

Certyfikacja Google: złota siedemnastka

Wraz z pojawieniem się usługi AdWords szereg firm, które zaczęły realizować kampanie, postanowiło również dzielić się wiedzą z innymi, organizując szkolenia o tej tematyce. Nasycenie rynku spowodowało jednak obniżenie jakości przedstawianych treści. Stąd też firma Google postanowiła wskazać osoby, które ich zdaniem posiadają odpowiedni poziom wiedzy merytorycznej i w łatwy do przyswojenia sposób prezentują treści podczas szkoleń.

Nie obyło się bez ciężkiej pracy. Seria ciężkich egzaminów pozwoliła wyłonić w Polsce 17 osób, które od dnia 1 września 2013 roku mogą posługiwać się tytułem AdWords Certified Trainer i organizować szkolenia. Lista wszystkich certyfikowanych trenerów AdWords dostępna jest pod adresem: http://www.google.pl/intl/pl/adwords/seminars/leaders.html.

Kim są certyfikowani trenerzy?

Co jest szczególnie istotne? Tytułem tym mogą posługiwać się osoby, a nie firmy. Warto o tym pamiętać i przy wyborze szkoleń zwracać uwagę na prelegentów.

Wśród osób z certyfikatem znajdziemy takie znane w branży nazwiska jak Przemysław Modrzewski (główny egzaminator), czy Maciej Lewiński, Bartosz Berliński oraz Tomasz Frontczak. Znajdując się w tym elitarnym gronie należy więc sprostać wyzwaniu i sięgać gwiazd by zrównać się z najlepszymi czy wręcz ich prześcignąć. Tak też będziemy czynić – organizatorem będzie 4People s.j., a trenerem prowadzącym całodzienne szkolenia Agnieszka Hadam – AdWords Certified Trainer ( pracownik 4People s.j. od 2009 roku).

Do biegu – Gotowi – Start

Na początek, we współpracy z Google Polska, zorganizowaliśmy event dla producentów z województwa śląskiego. Chcieliśmy przybliżyć im narzędzia marketingu internetowego pomocne w pozyskiwaniu nowych dystrybutorów i klientów. Podczas spotkania zaprezentowaliśmy znaczenie narzędzi internetowych umieszczonych w strukturze samej strony internetowej (formularze kontaktowe, dane teleadresowe firmy, Google Analytics itp.) i ich wykorzystanie na potrzeby promocji witryny poprzez AdWords, Sieć Reklamową Google czy Social Media.

szkoenia adwords

Natomiast od stycznia 2014 roku szkolenia będą organizowane cyklicznie (przynajmniej 1 na kwartał). Informacje na temat planowanych szkoleń i ich szczegóły będzie można śledzić na stronie internetowej www.szkolenia.4people.pl.

Czemu warto zainteresować się naszymi szkoleniami?

Osoby, dla których Google AdWords będzie nowym narzędziem promocji witryny w Internecie, nauczą się krok po kroku zakładać konto, organizować jego strukturę, sprawnie zarządzać kampanią i skutecznie ją optymalizować. Osoby mające już styczność z kampaniami AdWords poznają tajniki optymalizacyjne, dodatkowe narzędzia pomocne w zarządzaniu kontem oraz zgłębią wiedzę na temat sieci reklamowej Google.

Wszyscy będą mogli wypróbować zdobyte umiejętności podczas praktycznych ćwiczeń kończących każdy blok tematyczny. Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzi nowo zdobyte umiejętności, a kupon Google AdWords pozwoli na uruchomienie pierwszej kampanii lub powiększenie dotychczas zainwestowanego budżetu.

szkolenia adwords

Z naszej strony…

Postaramy się sprostać oczekiwaniom, podzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami i służyć radą. Zapewniamy, że szkolenia będą zawsze dotyczyły aktualnych kwestii w dziedzinie Google AdWords, Analytics i pokrewnych.

Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Cykliczne szkolenia rozpoczynamy w styczniu 2014 roku. Dokładnie przez dwa dni 28 – 29 stycznia 2014 roku w Katowicach na ul. Jordana 18 w Budynku Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego organizujemy pierwszą odsłonę szkoleń. Liczba miejsc jest ograniczona zatem zapraszamy na stronę www.szkolenia.4people.pl w celu dokonania zapisu na szkolenia. Ważna sprawa: w pakiecie taniej!

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!