Case study – Marketing online vs COVID-19

0 napisany przez red., 10 grudnia 2020

Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na sytuację gospodarczą i spowodowała upadek wielu przedsiębiorstw, jednak dzięki umiejętnym działaniom część firm bardzo dobrze prosperowała w czasie lockdownu. Dziś przedstawiamy case study naszej współpracy z klientami, dla których wypracowaliśmy nawet 71-krotne wzrosty przychodu, wykorzystując kampanie Google Ads!

Marketing online w czasie pandemii

Pandemia COVID-19 zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nowymi wyzwaniami: lockdownem, obawą o zdrowie swoje i bliskich, a także koniecznością dostosowania się do nowej rzeczywistości. Dotyczy to nie tylko nas – ludzi, ale także firm, które musiały w ciągu kilku tygodni całkowicie zmienić swoją strategie działania, aby przetrwać na rynku.

Zachęcamy Was do przeczytania case study naszych działań dla kilku klientów z różnych branż: kosmetycznej, szkoleniowej, prawnej i e-commerce. Dzięki trafnym i szybkim decyzjom wypracowaliśmy dla tych firm efekty, które znacząco przewyższyły początkowe oczekiwania:

– przychody jednego z klientów wzrosły 71-krotnie;

Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.

– liczba zapytań ofertowych wzrosła o 333%.

Jak to zrobiliśmy? -> Kliknij tutaj, aby przejść do case study!

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji

O autorze:

red.

Materiał przygotowany przez redaktorów bloga Marketing dla Ludzi.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!