Case study – Marketing online vs COVID-19

0 napisany przez red., 10 grudnia 2020

Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na sytuację gospodarczą i spowodowała upadek wielu przedsiębiorstw, jednak dzięki umiejętnym działaniom część firm bardzo dobrze prosperowała w czasie lockdownu. Dziś przedstawiamy case study naszej współpracy z klientami, dla których wypracowaliśmy nawet 71-krotne wzrosty przychodu, wykorzystując kampanie Google Ads!

Marketing online w czasie pandemii

Pandemia COVID-19 zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nowymi wyzwaniami: lockdownem, obawą o zdrowie swoje i bliskich, a także koniecznością dostosowania się do nowej rzeczywistości. Dotyczy to nie tylko nas – ludzi, ale także firm, które musiały w ciągu kilku tygodni całkowicie zmienić swoją strategie działania, aby przetrwać na rynku.

Zachęcamy Was do przeczytania case study naszych działań dla kilku klientów z różnych branż: kosmetycznej, szkoleniowej, prawnej i e-commerce. Dzięki trafnym i szybkim decyzjom wypracowaliśmy dla tych firm efekty, które znacząco przewyższyły początkowe oczekiwania:

– przychody jednego z klientów wzrosły 71-krotnie;

– liczba zapytań ofertowych wzrosła o 333%.

Jak to zrobiliśmy? -> Kliknij tutaj, aby przejść do case study!

Przygotujemy darmową wycenę wraz z propozycją strategii

*Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz tutaj.

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorze:

red.

Materiał przygotowany przez redaktorów bloga Marketing dla Ludzi.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!

Szukasz skutecznego marketingu internetowego?
Oferujemy bezpłatne konsultacje!

Dzięki nim dowiesz się:

Co wybrać? Google czy Facebook a może LinkedIn? Które z tych lub wielu innych narzędzi warto zastosować w przypadku twojej firmy.

Na jakie koszty musisz się przygotować i na jakie korzyści możesz liczyć.

Jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i o jakie elementy warto zadbać na stronie internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację!

Katarzyna Rożek

Katarzyna Rożek

Account Manager