Case study – Marketing online vs COVID-19
Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na sytuację gospodarczą i spowodowała upadek wielu przedsiębiorstw, jednak dzięki umiejętnym działaniom część firm bardzo dobrze prosperowała w czasie lockdownu. Dziś przedstawiamy case study naszej współpracy z klientami, dla których wypracowaliśmy nawet 71-krotne wzrosty przychodu, wykorzystując kampanie Google Ads!
Pandemia COVID-19 zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nowymi wyzwaniami: lockdownem, obawą o zdrowie swoje i bliskich, a także koniecznością dostosowania się do nowej rzeczywistości. Dotyczy to nie tylko nas – ludzi, ale także firm, które musiały w ciągu kilku tygodni całkowicie zmienić swoją strategie działania, aby przetrwać na rynku.
Zachęcamy Was do przeczytania case study naszych działań dla kilku klientów z różnych branż: kosmetycznej, szkoleniowej, prawnej i e-commerce. Dzięki trafnym i szybkim decyzjom wypracowaliśmy dla tych firm efekty, które znacząco przewyższyły początkowe oczekiwania:
– przychody jednego z klientów wzrosły 71-krotnie;
Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.
– liczba zapytań ofertowych wzrosła o 333%.
Jak to zrobiliśmy? -> Kliknij tutaj, aby przejść do case study!
Polecamy również: