Aktualne wymiary grafik na LinkedIn

0 napisany przez Patryk Kułagowski, 29 września 2020

Niezależnie od tego, czy jesteś aktywnym bądź biernym użytkownikiem platformy LinkedIn, która zrzesza obecnie już prawie 700 mln kontaktów biznesowych z całego świata, aspekt wizualny Twojego profilu osobistego, strony firmowej lub kreacji reklamowej odgrywa kluczowe znaczenie! To za jego sprawą wyróżnisz się na tle konkurencji, a Twoje posty czy kreacje reklamowe przykują uwagę grupy docelowej. Żeby jednak tak się stało, w pierwszej kolejności musisz zadbać o odpowiedni wymiar grafik na LinkedIn.

Wymiary grafik na LinkedIn

Wymiary grafik na LinkedIn

Pewnie nieraz zdarzyło Ci się główkować nad wymiarem grafik, a nie zawsze rekomendowany format sprawdzał się w praktyce. Dlatego postanowiłem zebrać w jednym miejscu aktualne wytyczne dotyczące grafik na LinkedIn – te polecane przez samą platformę, jak i moje propozycje.

Zaprezentowane wymiary grafik na LinkedIn są podane w formacie: szerokość na wysokość. Przykładowo wymiar 1200 x 628 pikseli oznacza 1200 pikseli szerokości na 628 pikseli wysokości grafiki. Pamiętaj, by za każdym razem tworząc grafikę i rozmieszczając na niej elementy, zweryfikować jej finalny wygląd także na wersji mobilnej. Często pomijamy ten istotny aspekt, a przecież to właśnie mobile is king!

Wymiary grafik na profilu osobistym na LinkedIn

Zdjęcie profilowe: 400 x 400 pikseli, grafika zostanie przycięta do kształtu koła

Zdjęcie w tle: 1584 x 396 pikseli

Grafika do publikacji: 1200 x 628 pikseli (mobile), 1200 x 1200 pikseli (desktop)

Grafika w tle do artykułu: 744 x 400 pikseli

Grafika w linku w sekcji polecane: 1200 x 628 pikseli

Grafika do wydarzenia: 1776 x 444 pikseli

Wideo: 256 x 144 pikseli (minimum) do 4096 x 2304 pikseli (maximum)/1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 10 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3

KLIKNIJ W PONIŻSZE ZDJĘCIE I OBEJRZYJ NASZE BEZPŁATNE SZKOLENIE Z LINKEDIN!

Wymiary grafik na stronie firmowej na LinkedIn

Logo firmowe: 300 x 300 pikseli

Zdjęcie w tle: 1128 x 191 pikseli (rekomendowany wymiar)

Grafika do postu: 1200 x 628 pikseli

Grafika do wydarzenia: 1776 x 444 pikseli

Grafika w udostępnionym linku: 1200 x 628 pikseli

Wideo: 256 x 144 pikseli (minimum) do 4096 x 2304 pikseli (maximum)/1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 10 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3

Wymiary grafik reklamowych na LinkedIn

Reklama z pojedynczą grafiką: 1200 x 628 pikseli

Reklama karuzelowa: 1080 x 1080 pikseli

Reklama Message Ads: 300 x 250 pikseli

Reklama tekstowa: 50 x 50 pikseli

Reklama dynamiczna: 100 x 100 pikseli

Reklama konwersacyjna: 300 x 250 pikseli + 250 x 250 pikseli (grafika w treści wiadomości)

Reklama wideo: 1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 30 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3, najlepszą skuteczność osiągają według LinkedIn reklamy wideo o długości poniżej 15 sekund

Reklama Spotlight: 300 x 250 pikseli

Dowiedz się, jak prowadzić kanały w Social Media i pozyskaj zaangażowanych odbiorców.

LinkedIn Local Rybnik

Zaprezentowane wymiary grafik na LinkedIn pomogą Ci szybko i bezproblemowo wybrać optymalny format w zależności od swoich potrzeb. Pamiętaj jednak, by nie popaść w rutynę i każdorazowo weryfikować sposób wyświetlania się oraz wymiary grafik, które tworzysz na tej platformie.

Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
  • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
  • 46,85% współczynnika wypełnień formularza
  • 3,88 EUR koszt potencjalnego klienta
  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1483 899 zasięgu strony na Facebooku
  • 22 035 odwiedzin strony na Facebooku
  • 19 657 nowych polubień strony na Facebooku
   

O autorze:

Patryk Kułagowski

W 4PEOPLE zajmuje się mediami społecznościowymi - od Facebooka, przez Instagram, aż po LinkedIn. Specjalizuje się w komunikacji biznesowej i kampaniach reklamowych w sektorze B2B. Skutecznie prowadzi kampanie dla klientów z różnych branż - chemicznej, agro, prawniczej czy budowlanej. Podróżnik o duszy rockmana, który przelewa swoje pasje w efektywne działania. Pasjonat branży muzycznej oraz eventowej, organizujący spotkania lokalnej społeczności o nazwie LinkedIn Local w Rybniku.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!