Google Partners na gorąco – zmiany i nowości
Wczoraj (28.06 czasu Zachodniego Wybrzeża USA) firma z Mountain View wprowadziła spore zmiany w swoim programie Google Partners. Sprawdź co się zmieniło!
Przede wszystkim warto zauważyć, że pomniejszy się liczba agencji, które będą mogły pochwalić się certyfikatem. Google postawiło jeszcze mocniej na jakość pracy agencji, które aspirują do bycia partnerem – a co za tym idzie, wzrosły także wymagania wobec nich.
Co z agencjami, które już posiadają certyfikat? Będą musiały utrzymywać na stałym, dobrym poziomie wysokie wyniki jakości kampanii, ale także móc pochwalić się np. długim okresem współpracy z poszczególnymi klientami. Ma to gwarantować umiejętność kreowania i utrzymywania dobrych wyników w dłuższej perspektywie czasu.
Te agencje, które nie spełnią wymagań dotyczących m.in. posiadania certyfikatów Google przez zatrudnionych w nich specjalistów utracą status partnera. Niemniej ważna będzie jakość prowadzonych kampanii. Jeśli ulegnie ona pogorszeniu, agencja otrzyma kilka (przeważnie dwa) miesiące na poprawę. Jeśli w tym czasie nie uda się poprawienie wyników, status partnera również będzie utracony.
To także istotna zmiana dla klientów. Szukając agencji poprzez wyszukiwarkę partnerów Google, trafią oni jedynie do tych najlepszych, których wiedza i umiejętności zostały zweryfikowane i są cyklicznie kontrolowane przez Google.
Ważną zmianą jest również wprowadzenie zmodyfikowanej wyszukiwarki partnerów, która pozwala na bardziej szczegółowe określenie swoich potrzeb. Jest to bezpośrednio powiązane z wprowadzeniem przez Google specjalizacji agencji. Od teraz, poszczególne agencje, które uzyskały status partnera, mogą specjalizować się w następujących obszarach reklamy:
- w sieci wyszukiwania,
- w sieci reklamowej,
- mobilnej,
- w Zakupach Google,
- wideo.
Agencje otrzymywać będą specjalizację na podstawie jakości kampanii dla danych obszarów oraz doświadczenia w ich prowadzeniu. Dlatego też, jeśli klienta interesuje np. tylko kampania produktowa w Zakupach Google, może on znaleźć agencję o potwierdzonych wynikami umiejętnościach i dużym doświadczeniu w wybranej branży.
Na zakończenie zostawiliśmy ostatnią, choć równie ważną informację dotyczącą zmian. Otóż, po poddaniu się procedurze ścisłego sprawdzenia wyników i jakości naszych kampanii, uzyskaniu dodatkowych certyfikatu oraz faktu, że od lat jesteśmy partnerem Google od teraz 4People otrzymuje status Premier Google Partner (Google nie może się zdecydować, bo posługuje się także nazwą Partner Google Premium).
Dołączyliśmy tym samym do wąskiego grona agencji uznanych na polskim rynku przez Google za wiodące pod względem prowadzenia skutecznych kampanii e-marketingowych.
Z dumą informujemy także, że otrzymaliśmy specjalizacje w obszarach: wyszukiwarki, sieci reklamowej, reklamy mobilnej i zakupów Google.
Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.
Maksymalnie zmotywowani i ukontentowani wyróżnieniem zapraszamy zatem do kontaktu i rozmowy o rozwoju Twojego biznesu!
Polecamy również: