PODCAST: Google Ads czy Facebook Ads? Co wybrać?

0 napisany przez Kinga Gołębiewska, 19 lutego 2021

Google Ads czy Facebook Ads – czym się różnią, jak rozdysponować w nich budżet i który z tych kanałów jest lepszy? Jeśli chcecie się tego dowiedzieć, zapraszamy do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE! Prowadzący – Łukasz Migura i Paweł Pawlak rozmawiają z naszą specjalistką zajmującą się obsługą kampanii PPC, Kingą Gołębiewską.

Google Ads czy Facebook Ads

Rozmawiają: Kinga Gołębiewska, Łukasz Migura i Paweł Pawlak
Rate this post

Historie sukcesu naszych klientów:

  • cele klienta zrealizowane przed szacowanym terminem
  • Facebook Ads jako wiodące działania marketingowe
  • 46,85% współczynnika wypełnień formularza
  • 3,88 EUR koszt potencjalnego klienta
  • ponad 500 leadów z Google Ads i Facebook Ads
  • 4,63% współczynnika konwersji
  • 17 926 leadów dzięki kampanii Google Ads
  • 6,26%  współczynnika konwersji
  • 1,28 zł kosztu za wyświetlenie strony klienta
  • bardzo niski wskaźnik współczynnika odrzuceń
  • 1455% średniego ROASu z kampanii Google Ads
  • przychód o 63% wyższy niż w poprzednim okresie
  • o 197% wyższy wzrost transakcji
  • 1483 899 zasięgu strony na Facebooku
  • 22 035 odwiedzin strony na Facebooku
  • 19 657 nowych polubień strony na Facebooku
   
  • 2000% ROASu z kampanii Google Ads
  • 4% współczynnika konwersji

O autorach:

Kinga Gołębiewska

W 4PEOPLE zajmuje się prowadzeniem kampanii PPC. Dla niej kampanie to nie tylko praca - to pasja, dająca możliwość kreowania wizerunku firmy w internecie. Wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu Facebook Ads i Google Ads, aby osiągnąć efekt synergii pomiędzy prowadzonymi kampaniami i generować jak najwyższe współczynniki konwersji dla klientów. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w trakcie szkoleń, na których pomaga uczestnikom zrozumieć zasady działania marketingu w internecie. Wolny czas uwielbia spędzać na długich, górskich spacerach wraz z całą rodziną. Fanka serialu Friends, który może oglądać bez końca.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!