Aktualne wymiary grafik na LinkedIn
Niezależnie od tego, czy jesteś aktywnym bądź biernym użytkownikiem platformy LinkedIn, która zrzesza obecnie już prawie 700 mln kontaktów biznesowych z całego świata, aspekt wizualny Twojego profilu osobistego, strony firmowej lub kreacji reklamowej odgrywa kluczowe znaczenie! To za jego sprawą wyróżnisz się na tle konkurencji, a Twoje posty czy kreacje reklamowe przykują uwagę grupy docelowej. Żeby jednak tak się stało, w pierwszej kolejności musisz zadbać o odpowiedni wymiar grafik na LinkedIn.
Wymiary grafik na LinkedIn
Pewnie nieraz zdarzyło Ci się główkować nad wymiarem grafik, a nie zawsze rekomendowany format sprawdzał się w praktyce. Dlatego postanowiłem zebrać w jednym miejscu aktualne wytyczne dotyczące grafik na LinkedIn – te polecane przez samą platformę, jak i moje propozycje.
Zaprezentowane wymiary grafik na LinkedIn są podane w formacie: szerokość na wysokość. Przykładowo wymiar 1200 x 628 pikseli oznacza 1200 pikseli szerokości na 628 pikseli wysokości grafiki. Pamiętaj, by za każdym razem tworząc grafikę i rozmieszczając na niej elementy, zweryfikować jej finalny wygląd także na wersji mobilnej. Często pomijamy ten istotny aspekt, a przecież to właśnie mobile is king!
Wymiary grafik na profilu osobistym na LinkedIn
Zdjęcie profilowe: 400 x 400 pikseli, grafika zostanie przycięta do kształtu koła
Zdjęcie w tle: 1584 x 396 pikseli
Grafika do publikacji: 1200 x 628 pikseli (mobile), 1200 x 1200 pikseli (desktop)
Grafika w tle do artykułu: 744 x 400 pikseli
Grafika w linku w sekcji polecane: 1200 x 628 pikseli
Grafika do wydarzenia: 1776 x 444 pikseli
Wideo: 256 x 144 pikseli (minimum) do 4096 x 2304 pikseli (maximum)/1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 10 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3
KLIKNIJ W PONIŻSZE ZDJĘCIE I OBEJRZYJ NASZE BEZPŁATNE SZKOLENIE Z LINKEDIN!
Wymiary grafik na stronie firmowej na LinkedIn
Logo firmowe: 300 x 300 pikseli
Zdjęcie w tle: 1128 x 191 pikseli (rekomendowany wymiar)
Grafika do postu: 1200 x 628 pikseli
Grafika do wydarzenia: 1776 x 444 pikseli
Grafika w udostępnionym linku: 1200 x 628 pikseli
Wideo: 256 x 144 pikseli (minimum) do 4096 x 2304 pikseli (maximum)/1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 10 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3
Wymiary grafik reklamowych na LinkedIn
Reklama z pojedynczą grafiką: 1200 x 628 pikseli
Reklama karuzelowa: 1080 x 1080 pikseli
Reklama Message Ads: 300 x 250 pikseli
Reklama tekstowa: 50 x 50 pikseli
Reklama dynamiczna: 100 x 100 pikseli
Reklama konwersacyjna: 300 x 250 pikseli + 250 x 250 pikseli (grafika w treści wiadomości)
Reklama wideo: 1920 x 1080 pikseli (rekomendowany wymiar), ratio 16:9, czas trwania od 3 sekund do 30 minut, format: MP4, MPEG-1, MPEG-4, AVI, FLV, MKV, QuickTime, WebM, H264/AVC, VP8, VP9, ASF, WMV2, WMV3, najlepszą skuteczność osiągają według LinkedIn reklamy wideo o długości poniżej 15 sekund
Reklama Spotlight: 300 x 250 pikseli
Dowiedz się, jak prowadzić kanały w Social Media i pozyskaj zaangażowanych odbiorców.
Zaprezentowane wymiary grafik na LinkedIn pomogą Ci szybko i bezproblemowo wybrać optymalny format w zależności od swoich potrzeb. Pamiętaj jednak, by nie popaść w rutynę i każdorazowo weryfikować sposób wyświetlania się oraz wymiary grafik, które tworzysz na tej platformie.
Polecamy również: