1200 zł na reklamy Google Ads od samego Google! Kto może skorzystać z promocji?
Od lutego 2022 r. nowi klienci Google Ads mogą otrzymać aż 1 200 zł od Google na swoje kampanie reklamowe. Warunkiem jest korzystanie z usług agencji, która posiada status Google Partner i Google Premier Partner. Jakie inne wymagania trzeba spełnić, aby otrzymać wspomniany budżet?
Kupony Google – w tym roku aż 1200 zł! Kto może skorzystać z kuponów?
Jak wspomnieliśmy, kwota może zostać przyznana partnerom Google (w tym naszej agencji!) i ich klientom, a budżet promocyjny został zwiększony z 375 zł do aż 1200 zł dla nowo założonych kont Google Ads.
Aby otrzymać kupon, nowi klienci mają 60 dni na wydanie równowartości 1 200 zł. Ponadto, aby konto zostało zakwalifikowane do oferty promocyjnej, musi mieć włączoną funkcję „oferty promocyjne” – można tego dokonać po zalogowaniu do konta Google Ads i przechodząc do zakładki Google Partners. Na koncie nie mogą być aktywne żadne inne promocje. Dodatkowo, by zakwalifikować się do promocji, pierwsze wyświetlenie reklamy powinno mieć miejsce w przeciągu ostatnich 14 dni od założenia konta.
Oferta promocyjna automatycznie przypisuje się do kont, które spełniają powyższe warunki – to system Google przeprowadza analizę i dokonuje wyboru, czy kupon zostanie przypisany do konta.
Po przekroczeniu kwoty promocyjnej reklamodawca zostanie obciążony kosztami bez ostrzeżenia, że została ona przekroczona. Aby tego uniknąć, wystarczy wstrzymać kampanię reklamową, zanim wszystkie dostępne promocyjne środki zostaną wykorzystane. Należy pamiętać, że środki promocyjne nie mogą zostać odstąpione na rzecz innej osoby czy sprzedane – są one przypisane do klienta.
Dlaczego Google przyznaje kupony tylko klientom agencji posiadających status Google Partner i Google Premier Partner?
Promocyjny budżet 1200 zł warto wykorzystać na rozwój konta Google Ads, co zwiększy liczbę pozyskanych klientów dla firmy. Można je również przeznaczyć na utworzone wcześniej kampanie w ramach już prowadzonych działań.
Podnieś skuteczność swoich kampanii reklamowych z certyfikowanym partnerem Google Premium.
Przyznawanie dodatkowych środków wyłącznie kontom obsługiwanym przez agencję ze statusem Google Partner i Google Premier Partner wynika z faktu, że ich specjaliści mają potwierdzoną wiedzę odnośnie optymalizowania i prowadzenia kampanii reklamowych. Dzięki temu te środki zostaną efektywnie wykorzystane, a więc sam Google taką polityką zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów poprzez działania agencji marketingowych.
Polecamy również: