Czas na konkrety, czas na szkolenia

0 napisany przez Agnieszka Hadam, 28 listopada 2013

Już w styczniu wszyscy chętni będą mogli dowiedzieć się wszystkiego o prowadzeniu kampanii AdWords. Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach i czego można się na nich dowiedzieć?

W dzisiejszych czasach rynek szkoleniowy w każdej branży jest bardzo nasycony. O jakimkolwiek szkoleniu byśmy nie pomyśleli, odnajdziemy szereg ofert różnych cenowo. Przy podejmowaniu decyzji zaważy tematyka szkolenia, termin jego przeprowadzenia, lokalizacja czy właśnie cena. Dlaczego więc nasze szkolenia z dziedziny marketingu internetowego, zawężając AdWords, mają być tymi, na które warto się wybrać?

Certyfikacja Google: złota siedemnastka

Wraz z pojawieniem się usługi AdWords szereg firm, które zaczęły realizować kampanie, postanowiło również dzielić się wiedzą z innymi, organizując szkolenia o tej tematyce. Nasycenie rynku spowodowało jednak obniżenie jakości przedstawianych treści. Stąd też firma Google postanowiła wskazać osoby, które ich zdaniem posiadają odpowiedni poziom wiedzy merytorycznej i w łatwy do przyswojenia sposób prezentują treści podczas szkoleń.

Nie obyło się bez ciężkiej pracy. Seria ciężkich egzaminów pozwoliła wyłonić w Polsce 17 osób, które od dnia 1 września 2013 roku mogą posługiwać się tytułem AdWords Certified Trainer i organizować szkolenia. Lista wszystkich certyfikowanych trenerów AdWords dostępna jest pod adresem: http://www.google.pl/intl/pl/adwords/seminars/leaders.html.

Kim są certyfikowani trenerzy?

Co jest szczególnie istotne? Tytułem tym mogą posługiwać się osoby, a nie firmy. Warto o tym pamiętać i przy wyborze szkoleń zwracać uwagę na prelegentów.

Wśród osób z certyfikatem znajdziemy takie znane w branży nazwiska jak Przemysław Modrzewski (główny egzaminator), czy Maciej Lewiński, Bartosz Berliński oraz Tomasz Frontczak. Znajdując się w tym elitarnym gronie należy więc sprostać wyzwaniu i sięgać gwiazd by zrównać się z najlepszymi czy wręcz ich prześcignąć. Tak też będziemy czynić – organizatorem będzie 4People s.j., a trenerem prowadzącym całodzienne szkolenia Agnieszka Hadam – AdWords Certified Trainer ( pracownik 4People s.j. od 2009 roku).

Do biegu – Gotowi – Start

Na początek, we współpracy z Google Polska, zorganizowaliśmy event dla producentów z województwa śląskiego. Chcieliśmy przybliżyć im narzędzia marketingu internetowego pomocne w pozyskiwaniu nowych dystrybutorów i klientów. Podczas spotkania zaprezentowaliśmy znaczenie narzędzi internetowych umieszczonych w strukturze samej strony internetowej (formularze kontaktowe, dane teleadresowe firmy, Google Analytics itp.) i ich wykorzystanie na potrzeby promocji witryny poprzez AdWords, Sieć Reklamową Google czy Social Media.

szkoenia adwords

Natomiast od stycznia 2014 roku szkolenia będą organizowane cyklicznie (przynajmniej 1 na kwartał). Informacje na temat planowanych szkoleń i ich szczegóły będzie można śledzić na stronie internetowej www.szkolenia.4people.pl.

Czemu warto zainteresować się naszymi szkoleniami?

Osoby, dla których Google AdWords będzie nowym narzędziem promocji witryny w Internecie, nauczą się krok po kroku zakładać konto, organizować jego strukturę, sprawnie zarządzać kampanią i skutecznie ją optymalizować. Osoby mające już styczność z kampaniami AdWords poznają tajniki optymalizacyjne, dodatkowe narzędzia pomocne w zarządzaniu kontem oraz zgłębią wiedzę na temat sieci reklamowej Google.

Wszyscy będą mogli wypróbować zdobyte umiejętności podczas praktycznych ćwiczeń kończących każdy blok tematyczny. Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzi nowo zdobyte umiejętności, a kupon Google AdWords pozwoli na uruchomienie pierwszej kampanii lub powiększenie dotychczas zainwestowanego budżetu.

szkolenia adwords

Z naszej strony…

Postaramy się sprostać oczekiwaniom, podzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami i służyć radą. Zapewniamy, że szkolenia będą zawsze dotyczyły aktualnych kwestii w dziedzinie Google AdWords, Analytics i pokrewnych.

Cykliczne szkolenia rozpoczynamy w styczniu 2014 roku. Dokładnie przez dwa dni 28 – 29 stycznia 2014 roku w Katowicach na ul. Jordana 18 w Budynku Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego organizujemy pierwszą odsłonę szkoleń. Liczba miejsc jest ograniczona zatem zapraszamy na stronę www.szkolenia.4people.pl w celu dokonania zapisu na szkolenia. Ważna sprawa: w pakiecie taniej!

O autorze:

Agnieszka Hadam

Perfekcjonistka w każdym calu, zwłaszcza gdy chodzi o Google Analytics i Google AdWords. W 4People zajmuje się głównie promocją stron małych i średnich przedsiębiorstw. Zwraca szczególną uwagę na zwrot z inwestycji.

Jest jedną z pierwszych w Polsce osób, które posiadają status trenera Google (AdWords Certified Trainer). Może pochwalić się także także certyfikatem Google Advertising Professional. Swoją wiedzą dzieli się nie tylko na blogu, ale także prowadząc szkolenia. Ich uczestnicy zwracają uwagę na to, że jest nauczycielem wymagającym, ale niezwykle profesjonalnym.

Komentarze

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!
Marketing dla ludzi
Bądź na bieżąco!
Zapisz się do naszego newslettera. To nic nie kosztuje, a istnieją dowody Amerykańskich naukowców, że to się opłaca!