PODCAST: Wyznaczanie celów – dlaczego jest ważne?

0 napisany przez Aleksandra Bortel, 02 kwietnia 2021

W marketingu internetowym jest jak w życiu – wyznaczenie celów pozwala odpowiedzieć na pytanie, do czego chcemy dążyć. To z kolei umożliwia nam dobranie odpowiednich rozwiązań, które pomogą w osiągnięciu zakładanego rezultatu. Jakie jeszcze inne korzyści może przynieść wyznaczanie celów? A może nie tylko korzyści, ale i zagrożenia? Tego dowiecie się, słuchając kolejnego odcinka podcastu agencji marketingu internetowego 4PEOPLE! Dzisiejszym gościem Łukasza Migury i Pawła Pawlaka jest Aleksandra Bortel – Key Account Manager.

wyznaczanie celów - dlaczego jest ważne

Posłuchaj! Rozmawiają: Aleksandra Bortel, Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Chcesz postawić na skuteczny marketing oparty o cele? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    O autorach:

    Aleksandra Bortel

    W 4PEOPLE jako Account Manager odpowiada za budowanie długotrwałych relacji z klientami. Rozumie ich potrzeby i rekomenduje najlepsze rozwiązania, które pomagają w osiąganiu celów biznesowych. Wykorzystując narzędzia marketing automation, nie zapomina, że najważniejsza jest relacja człowiek-człowiek. Inspirują ją podróże, dobra kuchnia... i jej kot :)

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!