PODCAST: Wstrzymywanie działań SEO – dlaczego tego nie robić

0 napisany przez Paweł Pawlak, 31 grudnia 2020

Wstrzymanie działań SEO to proces, a wyniki są odłożone w czasie. Czy wstrzymywanie działań reklamowych w wyszukiwarce może zaszkodzić stronie? Co może spowodować wstrzymanie działań optymalizacyjnych i linkbuildingowych? Jak aktualizacje wyszukiwarki przyczynią się do utraty wyników? Tego dowiesz się, słuchając podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Wstrzymywanie działań SEO - dlaczego tego nie robić?

Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Szukasz skutecznej agencji SEO? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post
    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!