PODCAST: Wstrzymywanie działań SEO – dlaczego tego nie robić

0 napisany przez Paweł Pawlak, 31 grudnia 2020

Wstrzymanie działań SEO to proces, a wyniki są odłożone w czasie. Czy wstrzymywanie działań reklamowych w wyszukiwarce może zaszkodzić stronie? Co może spowodować wstrzymanie działań optymalizacyjnych i linkbuildingowych? Jak aktualizacje wyszukiwarki przyczynią się do utraty wyników? Tego dowiesz się, słuchając podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Ogłoszenie na Facebooku dla UE! Musisz się zalogować, aby przeglądać i publikować komentarze na FB!

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.
    Sprawdź

    PODCAST: Co robić a czego nie robić gdy spadną pozycje

    Pokaż wszystkie
    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!