PODCAST: Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go poprawić?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 29 czerwca 2021

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń związany jest z zaangażowaniem użytkowników na danej stronie internetowej. Z zasady im niższy, tym lepszy, ale są pewne granice, o których musimy pamiętać. Odwołując się do badań, możemy wskazać następujące poziomy bounce rate: rewelacyjny, normalny, alarmujący i zły. Chcesz sprawdzić, który rodzaj występuje na Twojej stronie i jak go obliczyć? Gdzie i jak monitorować współczynnik odrzuceń? Słuchaj uważnie najnowszego podcastu i już dziś zastosuj wszystkie wskazówki, którymi dzielą się z Tobą nasi eksperci SEO!

Współczynnik odrzuceń - czym jest, jak go poprawić i po co ?

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

 –

Potrzebujesz nowych klientów? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.
    Grzegorz Kaim

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!