PODCAST: Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go poprawić?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 29 czerwca 2021

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń związany jest z zaangażowaniem użytkowników na danej stronie internetowej. Z zasady im niższy, tym lepszy, ale są pewne granice, o których musimy pamiętać. Odwołując się do badań, możemy wskazać następujące poziomy bounce rate: rewelacyjny, normalny, alarmujący i zły. Chcesz sprawdzić, który rodzaj występuje na Twojej stronie i jak go obliczyć? Gdzie i jak monitorować współczynnik odrzuceń? Słuchaj uważnie najnowszego podcastu i już dziś zastosuj wszystkie wskazówki, którymi dzielą się z Tobą nasi eksperci SEO!

Współczynnik odrzuceń - czym jest, jak go poprawić i po co ?

Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

 –

Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!