PODCAST: Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go poprawić?

0 napisany przez Paweł Pawlak, 29 czerwca 2021

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń związany jest z zaangażowaniem użytkowników na danej stronie internetowej. Z zasady im niższy, tym lepszy, ale są pewne granice, o których musimy pamiętać. Odwołując się do badań, możemy wskazać następujące poziomy bounce rate: rewelacyjny, normalny, alarmujący i zły. Chcesz sprawdzić, który rodzaj występuje na Twojej stronie i jak go obliczyć? Gdzie i jak monitorować współczynnik odrzuceń? Słuchaj uważnie najnowszego podcastu i już dziś zastosuj wszystkie wskazówki, którymi dzielą się z Tobą nasi eksperci SEO!

Współczynnik odrzuceń - czym jest, jak go poprawić i po co ?

Zyskaj więcej klientów dzięki skutecznym działaniom marketingowym z certyfikowanym partnerem Google Premium.

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

 –

Rate this post

O autorach:

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.

Łukasz Migura

Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

Rate this post
Reklama w Internecie nie musi być droga!

Reklama w Internecie nie musi być droga!

Umów się na konsultację i poznaj propozycję naszych działań wraz z ich wyceną.

Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!