PODCAST: Opisy produktów w sklepie internetowym

0 napisany przez Łukasz Migura, 12 lipca 2021

Sklep internetowy oprócz oferowania atrakcyjnych produktów powinien zadbać o ich niepowtarzalne opisy – ważny element w kontekście pozycjonowania. Opis produktu to treść, która ma pomóc stronie osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a unikatowa i zawierająca frazy bardziej szczegółowe może stać się naszym wyróżnikiem na tle konkurencji.  Jakie opisy stworzyć, aby móc rywalizować o najwyższe pozycje w Google? W jaki sposób prześcignąć konkurencję, wykorzystując ciekawą treść na podstronach swojego sklepu? Kiedy zmiana opisu produktu jest niemożliwa? Tego dowiecie się, słuchając najnowszego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

opisy produktów w sklepie internetowym

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Przygotuję
darmową wycenę
wraz z propozycją strategii

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

* Pola wymagane

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

O autorach:

Łukasz Migura

Perfekcjonizm, znajomość Wordpressa i zamiłowanie do tworzenia treści łączy z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku specjalisty ds. SEO. Jest w stanie przeprowadzić wnikliwy audyt, wdrożyć zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony oraz przygotować tekst, który nie tylko przyciąga ruch z wyników wyszukiwania, ale także sprzedaje. Hobbystycznie pisze prozę i współprowadzi bloga podróżniczego.

Paweł Pawlak

W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.
Marketing dla ludzi
Zapisz się do newslettera!
Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!