PODCAST: Opisy produktów w sklepie internetowym
Sklep internetowy oprócz oferowania atrakcyjnych produktów powinien zadbać o ich niepowtarzalne opisy – ważny element w kontekście pozycjonowania. Opis produktu to treść, która ma pomóc stronie osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a unikatowa i zawierająca frazy bardziej szczegółowe może stać się naszym wyróżnikiem na tle konkurencji. Jakie opisy stworzyć, aby móc rywalizować o najwyższe pozycje w Google? W jaki sposób prześcignąć konkurencję, wykorzystując ciekawą treść na podstronach swojego sklepu? Kiedy zmiana opisu produktu jest niemożliwa? Tego dowiecie się, słuchając najnowszego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!
![opisy produktów w sklepie internetowym](https://marketingdlaludzi.pl/wp-content/uploads/2021/07/opisy-produktow-w-sklepie-internetowym-1024x683.jpg)
Polecamy również: