PODCAST: Opisy produktów w sklepie internetowym

0 napisany przez Łukasz Migura, 12 lipca 2021

Sklep internetowy oprócz oferowania atrakcyjnych produktów powinien zadbać o ich niepowtarzalne opisy – ważny element w kontekście pozycjonowania. Opis produktu to treść, która ma pomóc stronie osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a unikatowa i zawierająca frazy bardziej szczegółowe może stać się naszym wyróżnikiem na tle konkurencji.  Jakie opisy stworzyć, aby móc rywalizować o najwyższe pozycje w Google? W jaki sposób prześcignąć konkurencję, wykorzystując ciekawą treść na podstronach swojego sklepu? Kiedy zmiana opisu produktu jest niemożliwa? Tego dowiecie się, słuchając najnowszego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

opisy produktów w sklepie internetowym

Posłuchaj! Rozmawiają: Łukasz Migura i Paweł Pawlak

Potrzebujesz nowych klientów? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach moich danych osobowych w celu:

    * Pola wymagane

    Rate this post

    Spodobał Ci się artykuł? Oceń go!

    Rate this post

    O autorach:

    Łukasz Migura

    Jako specjalista SEO działa od 2014 roku. Przeprowadza wnikliwe audyty, wdraża zasugerowane poprawki, łącznie z niewielkimi zmianami w kodzie strony. Dzięki doświadczeniu pisarskiemu przygotowuje i redaguje teksty, które nie tylko przyciągają ruch, ale także sprzedają. Od 2020 roku zajmuje się także produkcją treści audio, w tym podcastów.

    Paweł Pawlak

    W 4PEOPLE prowadzi kampanie pozycjonowania. Koordynuje prace działu, pracuje nad audytami SEO, dostępności i użyteczności, optymalizuje witryny i robi wszystko, żeby były widoczne w wyszukiwarce.
    Grzegorz Kaim

    Mam nadzieję, że ten artykuł okazał się pomocny.

    Jeśli potrzebujesz wsparcia marketingowego to:

    Marketing dla ludzi
    Zapisz się do newslettera!
    Zdobywaj wiedzę! Co dwa tygodnie otrzymasz najciekawsze artykuły na swoją skrzynkę e-mail!
    ...i dołącz do ponad 600 subskrybentów!